|

اعلام زمان فروش نقدی و نقدی-اعتباری محصولات شرکت بهمن‌موتور

شرکت بهمن‌موتور در راستای نیاز مشتریان اقدام به ثبت‌نام نقدی و نقدی-اعتباری دو محصول خود کرده است.

اعلام زمان فروش  نقدی و نقدی-اعتباری  محصولات شرکت بهمن‌موتور

شرکت بهمن‌موتور در راستای نیاز مشتریان اقدام به ثبت‌نام نقدی و  نقدی-اعتباری دو محصول خود کرده است.

در طرح ثبت‌نام نقدی وانت کارا تک‌کابین و دو‌کابین از محصولات شرکت بهمن‌موتور، قیمت قطعی و به صورت آنلاین (به تعداد محدود) است که از روز دوشنبه مورخ 21/06/1401 ساعت 10 صبح شروع و تا ساعت 16 همان روز یا تا زمان تکمیل ظرفیت ادامه می‌یابد.

همچنین ثبت‌نام برای وانت کارا تک‌کابین تیپ 4 که در طرح نقدی-اعتباری ارائه می‌شود، با قیمت قطعی و به صورت آنلاین (به تعداد محدود) از روز دوشنبه مورخ 21/06/1401 ساعت 10 صبح آغاز و تا ساعت 16 همان روز یا تا زمان تکمیل ظرفیت ادامه می‌یابد. در این روش فروش، به اطلاع متقاضیانی که علاقه‌مند به خرید نقدی-اعتباری هستند، می‌رساند:

در این روش ثبت‌نام صرفا متقاضیانی امکان ثبت‌نام خواهند داشت که شرایط ذیل را داشته باشند و در‌صورتی‌که پس از اعتبارسنجی یا بررسی شرکت، نداشتن این شرایط محرز شود، ثبت‌نام از جانب شرکت بهمن‌موتور به صورت یک‌طرفه ابطال شده و وجه پرداختی نقدی بدون تعلق هرگونه سود به حساب مبدأ مسترد خواهد شد و متقاضی در این زمینه هیچ‌گونه ادعایی نخواهد داشت؛ بنابراین لازم است متقاضی پیش از ثبت‌نام درخصوص موارد ذکر‌شده دقت به عمل آورد.

1- دارای چک طرح صیاد و انجام اقدامات لازم بر ‌اساس قانون صدور چک‌های صیادی.

2- نداشتن چک برگشتی یا سررسید‌نشده در شرکت بهمن‌موتور.

ثبت‌نام نقدی و نقدی-اعتباری صرفا به صورت آنلاین و از طریق پرتال جامع ایرانی کار به آدرس http://Bahman.iranecar.com انجام می‌شود.

 

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها