|

نیروهای مقاومت فلسطین ۱۴ عملیات علیه اسرائیلی ها انجام دادند

منابع خبری بامداد یکشنبه گزارش دادند، نیروهای مقاومت فلسطین در ۲۴ ساعت گذشته ۱۴ عملیات علیه اسرائیلی ها در کرانه باختری انجام دادند.

نیروهای مقاومت فلسطین ۱۴ عملیات علیه اسرائیلی ها انجام دادند

به گزارش شبکه شرق، مرکز آمار و اطلاعات فلسطین موسوم به «معطی» اعلام کرد، نیروهای مقاومت فلسطین در کرانه باختری ۱۴ عملیات علیه اسرائیلی ها انجام دادند.

بر اساس این گزارش، نیروهای مقاومت فلسطین با شلیک گلوله و پرتاب بسته‌های انفجاری به سمت نظامیان اسرائیلی با آنها در مناطق مختلف کرانه باختری و قدس اشغالی مقابله کردند.

این گزارش می‌افزاید، عملیات نیروهای مقاومت در قدس، نابلس، جنین، قلقیلیه، طولکرم و الخلیل روی داده است و نیروهای مقاومت با حملات اسرائیل مقابله کردند.

شرایط این روزهای سرزمین‌های اشغالی و بطور خاص در کرانه باختری بسیار ویژه است و رزمندگان فلسطینی با هر وسیله‌ای پاسخ جنایات بی شماراسرائیلی ها را می‌دهند و همین امر شرایط ویژه‌ای را برای اسرائیل غاصب رقم زده است.

تا پیش از این اسرائیلی ها فقط در جنوب سرزمین‌های اشغالی و در منطقه غزه با فلسطینی‌ها درگیر بودند ولی هم اکنون کرانه باختری در شرق فلسطین به دلیل مسلح شدن جوانان آن به کمینگاهی برای اسرائیلی های بزدل تبدیل شده و خواب راحت را از چشمان آنها گرفته است.

 

منبع: ایرنا
 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها