|

رسانه‌های روسی اعلام کردند

زخمی شدن معاون سابق نخست وزیر روسیه در گلوله‌باران اوکراین

خبرگزاری های روسیه اعلام کردند که دیمیتری روگوزین، معاون سابق نخست وزیر روسیه و یک مقام این منطقه در جریان گلوله باران روز چهارشنبه نیروهای اوکراینی شهر دونتسک در شرق روسیه زخمی شدند.

زخمی شدن معاون سابق نخست وزیر روسیه در گلوله‌باران اوکراین

به گزارش شبکه شرق، به نقل از فیگارو، دونتسک که توسط نیروهای طرفدار مسکو کنترل می شود، در منطقه صنعتی دونباس، مرکز درگیری های شدید بین روسیه و اوکراین است. یکی از افراد مجروح دیمیتری روگوزین، معاون سابق نخست وزیر روسیه است که به دو منطقه لوهانسک و دونتسک، مشاوره نظامی می‌دهد، وی در بمباران دونتسک از ناحیه کتف زخمی شده است.

 

او در شبکه های اجتماعی نوشت: من زخمی شدم، یک قطعه فلزی 3×4 میلی متری وارد بالای تیغه شانه راستم شده است. جراحی انجام خواهد شد. چند نفر دیگر از نزدیکانم مجروح شدند.

 

ویتالی خوتسنکو، رئیس دولت جمهوری خودخوانده خلق دونتسک نیز آسیب دیده است. این دو مرد زمانی که هتلی در حومه دونتسک مورد هدف گلوله سلاح های بسیار دقیق قرار گرفت، مجروح شدند.

 

روگوزین قبلاً ریاست آژانس فضایی روسیه را بر عهده داشت اما در ماه ژوئیه جایگزین شد. او از زمانی که آژانس به دلیل نقشش در صنایع دفاعی تحت تحریم قرار گرفت، موضع تقابلی اتخاذ کرده بود.

منبع: ايسنا
 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها