|

فلسطین: اظهارات لاپید دعوت مستقیم برای قتل فلسطینیان است

وزارت خارجه تشکیلات خودگردان فلسطین امروز (پنجشنبه) به اظهارات نخست وزیر رژیم صهیونیستی درخصوص پایبندی وی به دستورات تیراندازی علیه فلسطینیان واکنش نشان داد و این اظهارات را دعوت مستقیم برای کشتن آنها عنوان کرد.

فلسطین: اظهارات لاپید دعوت مستقیم برای قتل فلسطینیان است

به گزارش شبکه شرق، به نقل از پایگاه اینترنتی النشره، وزارت خارجه تشکیلات خودگردان فلسطین در بیانیه‌ای گفت، اظهارات فخرفروشانه یائیر لاپید، نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی درباره جنایت‌های سربازانش بیانگر پایبندی دولت اشغالگر به دستور العمل‌های تیراندازی است که قتل شهروندان فلسطینی‌ را بر اساس ارزیابی‌ها، روحیات و وضعیت روانی سربازان برای آنها سهولت می‌بخشد.

 

این وزارتخانه تاکید کرد، دولت اشغالگر مسئولیت کامل نقض‌ها و جرایم خود علیه ملت فلسطین، منازل، سرزمین، دارایی‌ها و مقدسات آنها را به عهده دارد و ضمن حمایت کامل از قاتلان و مجرمان اعم از سربازان و عناصر تروریستی، آنها را برای عملیات قتل بیشتری ترغیب می‌کند.

 

وزارت خارجه فلسطین نسبت به خطرات همراهی جامعه بین المللی، سازمان ملل و نهادهای ذیربط با نقض‌ها و جرایم اشغالگر هشدار داد.

 

این وزارتخانه در پایان مسئولیت کامل و مستقیم نتایج سکوت در برابر جرایم رژیم اسرائیل را متوجه جامعه بین‌المللی و بی‌عملی آن در وادار کردن دولت اشغالگر به توقف فوری این جرایم، اتخاذ اقدامات لازم برای اجرای قطعنامه های مشروع بین‌المللی و نیز پایان دادن به اشغالگری سرزمین فلسطین دانست.

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها