|

ترامپ تصمیمش را برای کاندیداتوری اعلام می‌کند؟

دونالد ترامپ رئیس جمهوری سابق آمریکا اعلام کرد که تصمیم خود را در خصوص نامزدی در انتخابات ریاست جمهوری سال ۲۰۲۴ یا کناره گیری از آن گرفته است.

ترامپ تصمیمش را برای کاندیداتوری اعلام می‌کند؟

به گزارش شبکه شرق، رئیس جمهوری سابق آمریکا روز پنجشنبه به وقت محلی و همزمان با سفر جو بایدن به منطقه غرب آسیا در مصاحبه ای با مجله نیویورک گفت که هم اکنون تصمیم خود را گرفته و «تصمیم بزرگ» این است که آیا این تصمیم را قبل یا بعد از انتخابات میان دوره ای آمریکا در ماه نوامبر اعلام کند.

 

ترامپ گفت: آیا قبل از انتخابات یا بعد از آن، این تصمیم را اعلام کنم؟ این تصمیم بزرگ من خواهد بود.

 

ترامپ گفت که اعلام تصمیم من قبل از انتخابات میاندوره ای می تواند این برتری را داشته باشد که دیگر نامزدهای احتمالی را از ورود به رقابت انتخاباتی منصرف کند.

 

وی افزود که اجازه دهید مردم بدانند. فکر می کنم اگر من این تصمیم را بگیرم بسیاری از مردم حتی نامزد نمی شوند زیرا اگر به نظرسنجی ها نگاه کنید، حتی بیشتر آنها به حساب نمی آیند.

 

رئیس جمهوری سابق آمریکا ادامه داد که فکر می‌کنم که در صورت کاندیداتوری، نسبت به آنها واکنش منفی خواهد بود. مردم از من می خواهند که نامزد شوم.

 

او همچنین گفت که نگران دیگر نامزدهای احتمالی حزب جمهوری خواه در سال ۲۰۲۴ نیست و ران دسانتیس فرماندار فلوریدا را که به طور گسترده در صورت عدم کاندیداتوری ترامپ به عنوان رقیب جمهوری خواه شناخته می شود، رقیب نمی داند.

 

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها