|

تماس تلفنی وزرای خارجه عراق و امارات درباره ایران/ فواد حسین: امیدواریم که تفاهم تهران و واشنگتن منجر به تقویت امنیت و ثبات در منطقه شود

فؤاد حسین، وزیر امور خارجه عراق و عبدالله بن زاید، درباره تقویت روابط کشورش و امارات و حمایت از تلاش‌های ثبات منطقه‌ای گفت‌وگو کردند.

تماس تلفنی وزرای خارجه عراق و امارات درباره ایران/ فواد حسین: امیدواریم که تفاهم تهران و واشنگتن منجر به تقویت امنیت و ثبات در منطقه شود

به گزارش گروه رسانه‌ای شرق،

فواد حسین با اشاره به استقبال عراق از تفاهمات حاصل شده بین ایران و آمریکا ابراز امیدواری کرد که این تفاهمات به تقویت امنیت و ثبات در منطقه کمک کند.

فؤاد حسین، وزیر امور خارجه عراق و عبدالله بن زاید، درباره تقویت روابط کشورش و امارات و حمایت از تلاش‌های ثبات منطقه‌ای گفت‌وگو کردند.

روز چهارشنبه، ۲۴ ژوئن ۲۰۲۶، فواد حسین طی تماس تلفنی با عبدالله بن زاید آل نهیان، وزیر امور خارجه امارات درباره روابط دوجانبه و راه‌های تقویت آن در زمینه‌های مختلف گفت‌وگو کرد.

فؤاد حسین بر عمق روابط عراق و امارات اهمیت آن و بر لزوم تداوم توسعه آن و تقویت همکاری مشترک تاکید کرد.

 

منبع: ايسنا

برای اطلاع از آخرین اخبار و تحلیل‌ها به کانال شرق در «بله» و «روبیکا» بپیوندید.