|

آتش‌سوزی گسترده و خطرناک در شهرک صنعتی کاظم‌آباد

جزئیات آتش‌سوزی گسترده در شهرک صنعتی کاظم‌آباد و سوخت ۱۰۰ هزار لیتر تینر در رباط کریم اعلام شد.

آتش‌سوزی گسترده و خطرناک در شهرک صنعتی کاظم‌آباد

به گزارش شبکه شرق، جزئیات آتش‌سوزی گسترده در شهرک صنعتی کاظم‌آباد و سوخت ۱۰۰ هزار لیتر تینر در رباط کریم اعلام شد. 

یک انبار و کارگاه تولید تینر با حدود ١٠٠ هزار لیتر تینر، در «شهرک صنعتی کاظم‌آباد» رباط‌کریم طعمه حریق شد. بر اثر این آتش‌سوزی در «شهرک صنعتی کاظم‌‌آباد»، ۱۰۰ هزار لیتر تینر در رباط‌کریم طعمه حریق شد.

مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری رباط‌کریم از حریق گسترده در شهرک صنعتی کاظم‌آباد و سوخت ۱۰۰ هزار لیتر تینر خبر داد.

حمید رزاقی، مدیرعامل سازمان سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری رباط‌کریم اظهار کرد: حوالی ساعت ٢۴ شب گذشته «چهارم فروردین ماه ۱۴۰۳»،  یک انبار و کارگاه تولید تینر با حدود ١٠٠ هزار لیتر تینر در شهرک صنعتی کاظم‌آباد رباط‌کریم طعمه حریق می‌شود.

مدیرعامل سازمان سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری رباط‌کریم در ادامه گفت: آتش‌سوزی به حدی وسیع بود که باعث سرایت آتش به دو کارگاه مجاور شده بود.

رزاقی ادامه داد: با وجود سرایت آتش به دو کارخانه مجاور با تلاش جانانه آتش‌نشانان که از شهرهای مختلف برای اطفای حریق در محل حاضر بودند، آتش مهار شد.

مدیرعامل سازمان سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری رباط‌کریم در پایان تصریح‌ کرد: اطفای این حریق مهیب، توسط پنج ایستگاه آتش‌نشانی و با کمک نیروهای کمکی که از شهرهای صباشهر، گلستان، شهریار و نصیر شهر به محل حادثه اعزام شده بودند، با تلاش سه‌ساعته مهار شد.

منبع: ايسنا
 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها