|

شمع سفره هفت‌سین خانه‌ای را به آتش کشید/ تصاویر

بی‌احتیاطی و روشن بودن شمع سفره هفت‌سین، یک ساختمان چهارطبقه را به آتش کشید.

شمع سفره هفت‌سین خانه‌ای را به آتش کشید/ تصاویر

به گزارش شبکه شرق، سخنگو و رئیس اداره ارتباطات سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اصفهان اظهار داشت: در پی تماس‌های شهروندان، مبنی بر وقوع آتش‌سوزی در یک آپارتمان چهار طبقه، واقع در خیابان امام سجاد‌(ع)، بلافاصله توسط فرماندهی عملیات آتش نشانی، دو اکیپ عملیاتی از ایستگاه‌های شماره ۵ و ۲۰ به محل حریق اعزام شدند.

سخنگو و رئیس اداره ارتباطات سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اصفهان گفت: بر اثر روشن بودن شمع سفره هفت‌سین و بی‌احتیاطی ساکنان طبقه سوم، یک واحد آپارتمان طعمه حریق شد.

محمد شریعتی، سخنگو و رئیس اداره ارتباطات سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اصفهان اظهار داشت: ساعت ۹ و ۵ دقیقه، در پی تماس‌های شهروندان با سامانه ۱۲۵ سازمان آتش‌نشانی، مبنی بر وقوع آتش‌سوزی در آپارتمان چهار طبقه، واقع در خیابان امام سجاد‌(ع)، بلافاصله توسط فرماندهی عملیات آتش نشانی، دو اکیپ عملیاتی از ایستگاه‌های شماره ۵ و ۲۰ به محل حریق اعزام شدند.

سخنگو و رئیس اداره ارتباطات سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اصفهان افزود: آتش‌نشانان پس از حضور در محل با سرعت عمل بالا کانون حریق را شناسایی و اطفا کردند.

شریعتی ادامه داد: در این حادثه، یک آقای ۲۰ ساله دچار سوختگی جزئی شده بود که تحویل امدادگران اورژانس شد.

آتش سوزی در اصفهان

سخنگو و رئیس اداره ارتباطات سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اصفهان گفت: در اثر وقوع این آتش‌سوزی، منزل طعمه حریق شده و کل ساختمان دچار دودگرفتگی شده بود.

او  تاکید کرد: این حریق به علت روشن بودن شمع سفره هفت‌سین و بی‌احتیاطی ساکنان اتفاق افتاد.

سخنگو و رئیس اداره ارتباطات سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اصفهان تصریح کرد: به شهروندان توصیه می‌شود نکات ایمنی را جدی بگیرند.

آتش سوزی در اصفهان

منبع: فارس
 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها