|

کشف جسد دختر جوان در ستارخان تهران

ماموران کلانتری هنگام گشت‌زنی در محدوده استحفاظی کلانتری خود، پیکر دختری جوانی را در گودالی کنار پل جناح پیدا کردند.

کشف جسد دختر جوان در ستارخان تهران

به گزارش شبکه شرق، کارآگاهان جنایی در حال تحقیق درباره علت مرگ دختری هستند که جسدش در یک گودال پیدا شد.

تحقیقات جنایی برای کشف هویت دختر جوانی که جسدش در گودالی در غرب تهران پیدا شده است، آغاز شد.

ماموران کلانتری ۱۱۸ ستارخان روز چهارشنبه «بیست و هفتم دی ماه» جاری، در هنگام گشت‌زنی در محدوده استحفاظی کلانتری خود پیکر دختری جوانی را در گودالی کنار پل جناح پیدا کردند. به همین دلیل سریع موضوع را به مرکز اورژانس پزشکی ۱۱۵ تهران اطلاع دادند. در ادامه خودشان برای نجات جان دختر جوان دست به کار شدند، اما متوجه شدند نه تنها بدن دختر جوان سرد است، بلکه مدت زیادی هم از مرگ او گذشته است. در ادامه امدادگران اورژانس وقتی به محل رسیدند مرگ دختر جوان را تایید کردند.

به همین دلیل ماموران کلانتری موضوع را به بازپرس کشیک قتل تهران اطلاع دادند و بازپرس محمد مهدی براعه دستور شروع تحقیقات جنایی را صادر کرد. کارشناسان پزشکی قانونی دختر را حدود ۲۵ ساله تشخیص دادند که تقریبا دو روز از مرگش گذشته بود. همچنین آثار کبودی هم روی بدنش قابل مشاهده بود.

این در حالی بود که در بررسی کارشناسان تشخیص هویت از جیب‌های دختر جوان مدارک هویتی بدست نیامد. همچنین مدرک هویتی هم در نزدیکی جسد پیدا نشد.

تحقیقات پلیسی هم حکایت از آن داشت که جسد در محلی پیدا شده است که پاتوق و محل رفت و آمد افراد معتاد است. در عین حال ظاهر دختر هم نشان می‌داد که کارتن خواب و معتاد بود. در حال حاضر بازپرس براعه دستور انتقال جسد به پزشکی قانونی را داد تا پزشکان قانونی با معاینات دقیق‌تر علت مرگش را مشخص کنند. همچنین هویت و خانواده‌اش شناسایی شوند تا شاید بخشی از حقیقت کشف شود. در بخش دیگر از تحقیقات نیز قرار است کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی تهران فیلم‌های موجود در دوربین‌های مداربسته اطراف محل کشف جسد را بازبینی کنند تا مشخص شود خودش در آن گودال افتاده یا کسی او را آنجا انداخته است.

منبع: سایت جنایی
 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها