|

طرح ۲ فوریتی ممنوعیت فروش مجوز طرح ترافیک در روزهای ناسالم تصویب شد

طرح ۲ فوریتی، ممنوعیت فروش مجوز طرح ترافیک (ورود به محدوده اجرای طرح) در روزهای ناسالم در یکصد و نود و هفتمین جلسه شورای شهر تهران بررسی و با ۱۷ رأی موافق به تصویب رسید.

طرح ۲ فوریتی ممنوعیت فروش مجوز طرح ترافیک در روزهای ناسالم تصویب شد

به گزارش شبکه شرق، همزمان با یکصد و نود و هفتمین جلسه شورای اسلامی شهر تهران، طرح دو فوریت ممنوعیت فروش آرم طرح ترافیک در روزهای ناسالم با ۱۷ رأی موافق به تصویب رسید.

در یکصد و نود و هفتمین جلسه شورا  طرح دو فوریت ممنوعیت فروش آرم طرح ترافیک در روزهای ناسالم مورد بررسی قرار گرفت و با توجه به مخاطرات آلودگی هوا بر سلامت شهروندان تهرانی و تأثیر مستقیم خودروهای در حال حرکت بر میزان آلودگی هوا، شهرداری تهران موظف شد در روزهایی که از سوی کمیته اضطرار آلودگی هوا، مدارس مقطع ابتدایی تعطیل می‌شوند، از فروش آرم طرح ترافیک روزانه ممانعت کند که این رفع این محدودیت منوط به رایزنی مجدد با مراکز آموزشی خواهد بود.

جعفر تشکری هاشمی رئیس کمیسیون عمران و حمل و نقل شورای اسلامی شهر تهران در جریان بررسی این موضوع تأکید کرد: پلیس باید در این روزها که فروش آرم ممنوع است، نسبت به اعمال قانون اعلام کند.

گفتنی است در ادامه این جلسه طرح دو فوریت ممنوعیت فروش آرم طرح ترافیک در روزهای ناسالم با ۱۷ رأی موافق به تصویب رسید.

همچنین یک فوریت بررسی نرخ‌گذاری بلیط مسیر مترو تهران- پرند در یک هفته ابتدایی فعالیت ایستگاه مترو پرند، با حداکثر آراء موافق اعضای شورای اسلامی شهر تهران تصویب شد.

 

منبع: ایلنا
 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها