|

وزیر بهداشت:

مجوز جذب ۲۵ هزار کادر درمانی داشتیم/ تا یک ماه آینده ۱۴ هزار پرستار مشغول به کار می‌شوند

​وزیر بهداشت گفت: ۲۵ هزار مجوز جذب داشتیم که ۱۴ هزار فرصت آن مربوط به رشته پرستاری بود که مهرماه آزمون آن برگزار و هم‌اکنون در مراحل مصاحبه است و تا ۱ ماه آینده در کل کشور مشغول به کر خواهند شد.

مجوز جذب ۲۵ هزار کادر درمانی داشتیم/ تا یک ماه آینده ۱۴ هزار پرستار مشغول به کار می‌شوند

به گزارش شبکه شرق، بهرام عین‌اللهی وزیر بهداشت گفت: ۲۵ هزار مجوز جذب داشتیم که ۱۴ هزار فرصت آن مربوط به رشته پرستاری بود که مهرماه آزمون آن برگزار و هم‌اکنون در مراحل مصاحبه است و تا ۱ ماه آینده در کل کشور مشغول به کر خواهند شد.

وزیر بهداشت گفت: ۲۵ هزار مجوز جذب داشتیم که ۱۴ هزار فرصت آن مربوط به رشته پرستاری بود که مهرماه آزمون آن برگزار و هم‌اکنون در مراحل مصاحبه است و تا ۱ ماه آینده در کل کشور مشغول به کر خواهند شد.

بهرام عین‌اللهی در حاشیه افتتاح بیمارستان شهریار اظهار داشت: یکی از برنامه‌های ما تکمیل کمربند جنوبی تهران را از نظر درمان است که در این راستا نزدیک به ۱۷۰۰ تخت تا به امروز افتتاح و ۱۴۰۰ تخت دیگر نیز بر این ظرفیت افزوده خواهد شد.

وی افزود: بیمارستان شهریار دارای تمامی بخش‌های درمانی و بیمارستان جامع است که ۴۲ تخت اورژانس و ۱۰ تخت اتاق عمل دارد و تمامی درمان‌های لازم در آن پیش‌بینی‌شده و کاملاً به‌روز است.

وزیر بهداشت و درمان و آموزش پزشکی در ادامه گفت: این بیمارستان در جهت رفاه حال مردم جنوب تهران تحت پوشش بیمه نیز قرار دارد.

عین‌اللهی تصریح کرد: ۲۵ هزار مجوز جذب داشتیم که ۱۴ هزار فرصت آن مربوط به رشته پرستاری بود که مهرماه آزمون آن برگزار و هم‌اکنون در مراحل مصاحبه است و تا ۱ ماه آینده در کل کشور مشغول به کر خواهند شد.

 

منبع: تسنیم
 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها