|

جابه‌جایی رایگان ۱۶۸ هزار نفر در روز اربعین از سه ایستگاه مترو

مدیرعامل شرکت بهره‌برداری مترو تهران و حومه از جابه‌جایی رایگان ۱۶۸ هزار و ۵۴۹ نفر از سه ایستگاه میدان امام حسین (ع)، شهدای هفده شهریور و شهرری در روز اربعین حسینی خبر داد.

جابه‌جایی رایگان ۱۶۸ هزار نفر در روز اربعین از سه ایستگاه مترو

 

به گزارش شبکه شرق، مسعود درستی با اشاره به برگزاری با شکوه مراسم پیاده روی جاماندگان اربعین حسینی در پایتخت گفت: از ابتدای صبح تا ساعت ۱۹:۳۰ روز چهارشنبه ۱۵ شهریور، در سه ایستگاه به ۱۶۸ هزار و ۵۴۹ نفر خدمات رایگان ارائه شد.

وی افزود: در روز اربعین حسینی ایستگاه شهرری واقع در خط یک مترو تهران به دلیل نزدیکی به حرم حضرت عبدالعظیم حسنی(ع) با خدمات رسانی به ۱۵۵ هزار و ۷۱۶ نفر، بیشترین مسافر را جابجا کرد. ایستگاه امام حسین (ع) و ایستگاه شهدای هفده شهریور نیز به ترتیب میزبان ۳هزار و ۱۴۹ نفر و ۹ هزار و ۶۸۴ نفر بودند.

مدیرعامل شرکت بهره برداری مترو تهران و حومه با اشاره به اینکه حرکت‌های مسافری خطوط یک، دو، سه، چهار، شش و هفت در این روز با نیم ساعت تعجیل، در ساعت ۵:۳۰ آغاز شد تصریح کرد: به منظور سهولت در جابجایی مسافران در خطوط درون شهری ۹۵ قطار فوق العاده نیز اعزام شد.

به گزارش مدیریت ارتباطات و امور بین الملل شرکت بهره برداری مترو تهران و حومه، وی خاطرنشان کرد: شرکت بهره برداری مترو تهران و حومه در روز اربعین با آمادگی کامل و به کارگیری تمامی امکانات خود به خدمت رسانی به شهروندان و عزاداران حسینی پرداخت و با تلاش کارکنان این شرکت سعی شد تا ضمن ارایه سرویس دهی منظم، محیطی امن برای شهروندان و مسافران ایجاد شود.

گفتنی است، مراسم پیاده روی جاماندگان اربعین در تهران از میدان امام حسین (ع) آغاز و تا حرم حضرت عبدالعظیم حسنی (ع) ادامه داشت.

 

منبع: ايسنا
 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها