|

سرپرست دانشگاه صنعتی خواجه نصیر منصوب شد

​وزیر علوم، تحقیقات و فناوری با صدور حکمی دکتر «امیررضا شاهانی» را به عنوان «سرپرست دانشگاه صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی» منصوب کرد.

سرپرست دانشگاه صنعتی خواجه نصیر منصوب شد

به گزارش شبکه شرق، دکتر زلفی‌گل در این حکم آورده است؛ انتظار می رود با پیروی از آموزه‌های اسلامی، مبانی علمی و روحیه انقلابی و راهبردهای اساسی دولت مردمی و جلب همکاری استادان، پژوهشگران، مدیران و کارکنان (یاوران علمی) گرامی، نقشی شایسته در تحقق اهداف نظام آموزش عالی به ویژه تقویت ارتباط دانشگاه با جامعه و صنعت با رویکرد تحول گرایانه و مساله محور در راستای تحقق تمدن نوین اسلامی، حرکت در مرزهای دانش و دست یابی به مرجعیت و دیپلماسی علمی به انجام رسانید.

امیر رضا شاهانی (زاده تهران_1349) عضو هیئت علمی دانشگاه صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی با مرتبه علمی استاد در رشته مهندسی مکانیک است.

از سوابق مدیریتی و اجرایی دکتر شاهانی می‌توان به مسئولیت‌هایی چون معاون آموزشی و مدیرکل پژوهش و ارتباط با صنعتدانشگاه صنعتی خواجه نصیر الدین طوسی، معاون زیربنایی و امور تولیدی مرکز پژوهش‌های مجلس، سرپرست مرکز سنجش و پذیرش و عضو شورای برنامه ریزی و کمیسیون موارد خاص دانشگاه آزاد اسلامی، مسئول بسیج اساتید دانشگاه صنعتی خواجه نصیر اشاره کرد.

وی همچنین محقق برگزیده و استاد برتر دانشکده مهندسی مکانیک دانشگاه صنعتی خواجه نصیر نیز بوده و علاوه بر تالیف کتاب، 110 مقاله پژوهشی نمایه شده دارد که بیشتر آن در نمایه Isi است.

به گزارش روابط عمومی وزارت علوم، دکتر زلفی‌گل وزیر علوم، تحقیقات و فناوری همچنین در نامه‌ای جداگانه از خدمات و تلاش‌های دکتر «حسن مزرعه‌شاهی« رئیس سابق دانشگاه خواجه نصیر الدین طوسی در مدت تصدی این مسئولیت قدردانی کرد.

 

منبع: ايسنا
 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها