|

مهلت انتخاب رشته آزمون کارشناسی ارشد ناپیوسته ۱۴۰۲ به مدت ۲ روز تمدید شد

سازمان سنجش آموزش کشور در اطلاعیه ای اعلام کرد: مهلت مجدد انتخاب رشته‌های تحصیلی برای مجازین به انتخاب رشته‌ در آزمون ورودی کارشناسی‌ارشد ناپیوسته سال ۱۴۰۲ که تاکنون انتخاب رشته نکرده‌اند (به غیر از رشته‌های دارای شرایط خاص و آزمون عملی) به مدت ۲ روز (روزهای ۱۰ و ۱۱ تیرماه) تمدید شد.

مهلت انتخاب رشته آزمون کارشناسی ارشد ناپیوسته ۱۴۰۲ به مدت ۲ روز تمدید شد

به گزارش شبکه شرق، سازمان سنجش آموزش کشور روز چهارشنبه در اطلاعیه ای اعلام کرد: پیرو انتشار دفترچه راهنمای انتخاب رشته آزمون ورودی کارشناسی‌ارشد ناپیوسته سال ۱۴۰۲ و اطلاعیه های هشتم خردادماه و ۱۶ خردادماه ۱۴۰۲، با توجه به تقاضاهای مکرر داوطلبانی که در زمان مقرر ۱۱ و ۲۰ خردادماه ۱۴۰۲ موفق به انتخاب رشته نشده‌اند، برای مساعدت آنها، ترتیبی اتخاذ شد که این داوطلبان بتوانند از روز شنبه ۱۰ تیرماه تا ساعت ۲۴:۰۰ روز یکشنبه ۱۱ تیرماه، نسبت به انتخاب رشته اقدام کنند.

در این اطلاعیه همچنین آمده است: این دسته از داوطلبان، ضرورت دارد که در مهلت درنظرگرفته شده و پس از مطالعه دقیق دفترچه راهنمای انتخاب رشته‌ و مندرجات اطلاعیه های فوق و با درنظرداشتن نکات ذیل به درگاه اطلاع‌رسانی این سازمان مراجعه و نسبت به ثبت کدرشته‌محل‌های انتخابی در آزمون مذکور اقدام کنند.

علاوه بر این، برای داوطلبانی که قبلاً نسبت به انتخاب کدرشته‌محل‌های تحصیلی اقدام کرده اند، امکان ویرایش کدرشته محل های انتخابی وجود ندارد. همچنین به دلیل عدم امکان

 

منبع: ایرنا
 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها