|

سینما ماندانا پلمب شد/ دلیل؛ برداشتن روسری

سینما ماندانا به دستور دادسرای ناحیه ۸ و به دلیل عدم رعایت حجاب پلمب شد.

سینما ماندانا پلمب شد/ دلیل؛ برداشتن روسری

به گزارش شبکه شرق، مدیر سینما ماندانا گفت: خانم های مخاطب سینما  از خیابان وارد سینما می شوند و بعضی وقت ها حتی در سالن یا راهروها روسری هایشان را بر می دارند. از این جهت کنترل تمام مخاطبان سینما از عهده ما خارج است.

سینما ماندانا به دستور دادسرای ناحیه ۸ و به دلیل عدم رعایت حجاب پلمب شد.

محمد قاصد اشرفی، مدیر سینما ماندانا ضمن تایید این خبر به خبرنگار سینما اعتماد گفت: پلیس امنیت اخلاقی پایگاه شکاری ۶ نبرد به دستور دادسرای ناحیه ۸ تهران بزرگ از روز شنبه سینما ماندانا را پلمب کرده است.

او توضیح داد: پلیس دلیل پلمب این سینما را بی حجابی مخاطبان دانست و دو فریم عکس را به ما نشان داد که در آن دختری ۱۲ساله شلوار کوتاه پوشیده بود و بی روسری بود و یک خانم هم  بی حجاب بود.

مدیر سینما ماندانا در ادامه با بیان اینکه بعضی کارمندان  داخل سینما زندگی می کنند و پلمب سینما مشکلات زیادی را برایشان به وجود آورده گفت: سینما ماندانا نزدیک به ۲۲ نیرو دارد ، قرار است فیلم «معجزه عشق» به سرگروهی سینما ماندانا اکران شود ، پلمب سینما ماندانا خسارت زیادی به ما وارد می کند.

او ادامه داد: تمام دیوارهای سینما ماندانا پلاکارد های رعایت حجاب را نصب کرده ایم  و به همه تذکر لازم را برای رعایت حجاب در سینما می دهیم این خانم های مخاطب سینما  از خیابان وارد سینما می شوند و بعضی وقت ها حتی در سالن یا راهروها روسری هایشان را بر می دارند. از این جهت کنترل تمام مخاطبان سینما از عهده ما خارج است.

قاصد اشرفی در پایان افزود: بعد از ۴۴ سال سینماداری اولین بار است که با چنین مشکلی مواجه شدم و بسیار هم برایم عجیب است.چون ما همه تلاشمان را می کنیم ولی بعضی وقت ها از دید ما بعضی نکات پنهان می ماند.

 

منبع: سینما اعتماد
 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها