|

نحوه اجاره بهترین سوئیت‌ها را در کیش یاد بگیرید!

برای دانستن نحوه اجاره بهترین سوئیت‌ها در کیش به مسائلی مانند هدف از مسافرت، مکان سوئیت و امکانات ارائه شده دقت کنیم.

نحوه اجاره بهترین سوئیت‌ها را در کیش یاد بگیرید!

اکثر ما تابستان را فصل سفر رفتن می‎دانیم و همه برنامه‌های تفریحی‎مان را به آن موقع از سال موکول می‎کنیم. اما اجاره سوئیت در کیش در این جزیره زیبای دیدنی در جنوب کشورمان، می‌تواند تمام انتظارات ما را از یک سفر زمستانی فراموش‌نشدنی برآورده کند. کیش به عنوان مروارید خلیج‌فارس، مجموعه‌ای از جاذبه‌های تاریخی، مراکز خرید، سواحل زیبا و تفریحات آبی را در خود جای‌داده است. در این جزیره توریستی، اقامتگاه‌های متنوعی از جمله هتل، هتل‌آپارتمان، سوئیت و ویلا جهت پذیرایی از بازدیدکنندگان وجود دارد. سوئیت یکی از پرطرف‌دارترین این مکان‌ها است.

سوئیت چیست و اجاره آن چه مزایایی دارد؟

به شکل کلی، وقتی وارد یک سوئیت می‌شوید، اولین چیزی که مشاهده خواهید کرد سالن نشیمن است. یعنی در اولین بخش سوئیت، مبلمان و تلویزیون قرار دارد. در پشت نشیمن سوئیت، اتاق‌خواب (اگر داشته باشد) قرار دارد. در سوئیت‌ها معمولاً آشپزخانه وجود ندارد.

هرچند اگر فضا به اندازه کافی در دسترس باشد، آشپزخانه کوچکی نیز در آن تعبیه می‌شود. در کل می‌توان گفت سوئیت شبیه به یک خانه کوچک و جمع‌وجور است.

اما برخلاف این تعریف، سوئیت های کیش به اقامتگاه‌های مستقل ساحلی یا شهرکی با امکانات رفاهی مناسب گفته می‌شوند که مزایای زیادی دارند. در صورتی‌که با تعداد افراد زیادی سفر می‌کنید، اجاره سوئیت کیش می‌تواند بهترین گزینه برای شما باشد، به شرطی که نحوه اجاره بهترین سوئیت ها را در کیش بدانید.

توجه به هدف از سفر به کیش، جهت انتخاب سوئیت مناسب

مسافران با هدف های متفاوتی به کیش سفر می‌کندد. همان‌طور که گفتیم، در کیش هم می‌توان به تفریحات آبی و شن‌بازی در ساحل پرداخت و هم از طرفی دیگر، این جزیره برای خرید کردن بسیار مناسب است؛ بنابراین اگر هدفمان را از این سفر مشخص کنیم، می‌توانیم بیشترین استفاده را از زمان ببریم.

هزینه تاکسی و اجاره ماشین در کیش مخصوصاً در فصل‌های پر مسافر پاییز و بهار گران است. به همین دلیل جابه‌جاشدن در بین مراکز تفریحی مختلف می‌تواند هزینه بسیاری بر دوشمان بگذارد. تفریحات آبی کیش بیشتر در قسمت‌های جنوبی و جنوب شرق جزیره یافت می‎شوند. می­توانید در این منطقه برای اجاره سوئیت در کیش اقدام کنید.

از جمله آنها می‌توان به پارک آبی اوشن، کلوپ دنیای زیر آب، ساحل مرجان و کلوپ‌های غواصی اشاره کرد. در صورت علاقه به این فعالیت‌ها، رزرو سوئیت در مناطق شلوغ و نزدیک به مراکز خرید می‌تواند رفت‌وآمد را برایتان بسیار سخت کند؛ بنابراین سعی کنید در مناطق ساحلی اقامت کنید.

بهترین سوئیت های کیش در کدام منطقه قرار دارند؟

از آنجایی‌که بیشتر مراکز خرید کیش در قسمت شرقی و شمال شرقی جزیره قرار دارند، سوئیت‌های فراوانی نیز در این منطقه ساخته شده‌اند. با کمی دقت می‌توانیم بهترین سوئیت با فاصله کوتاه از مرکز خرید مورد علاقه‌مان اجاره کنیم.

این امر سبب می‌شود هر زمان که اراده کنیم، بتوانیم با پای پیاده به سمت آن راه بیفتیم. مثلاً خیابان فردوسی، رودکی و خیام بیشتر مراکز خرید معروف را در خود جای‌ داده‎اند. همچنین شهرک صدف که از شهرک‎های اصلی کیش است، در همین منطقه قرار دارد.

این شهرک گران‌ترین هزینه اجاره سوئیت‌ کیش را نسبت به شهرک‎های دیگر کیش دارد. اما در فصل‌هایی مانند تابستان که کیش خلوت‌تر است، می‌توان تخفیف‌های خوبی پیدا کرد. یکی دیگر از مراکز خرید بومی کیش که به بازار عرب‎ها معروف است، در سمت شمال غرب جزیره قرار دارد.

بسیاری از افراد ترجیح می‌دهند از انواع کالاهای قیمت مناسب و متنوع این مرکز خرید کنند. این بازار در سال ۱۳۵۰ بنا شده است. در شهرک صفین، میر مهنا و پرواز، بهترین سوئیت‌ ها برای دسترسی به این بازار وجود دارند.

چه امکاناتی در بهترین سوئیت‌های شهر کیش وجود دارد؟

برای اجاره سوئیت در کیش باید به امکانات موجود در آن دقت کنیم. در این جزیره، سوئیت‌هایی با امکانات متنوعی وجود دارد که می‌توانید از بین آنها انتخاب کنید. بهترین سوئیت‌ های کیش در برج‌های لوکس آن قرار گرفته‌اند. برج کرانه، برج پرشین، دامون کیش ایر، دامون ساحلی، دامون دریا، برج میکا، مجتمع پاسارگاد و شهر آفتاب همه در نوار ساحلی کیش قرار دارند.

در این اقامتگاه‌ها مینی بار رایگان، روف‌گاردن، تراس، اتاق‌خواب‌های بزرگ و نگاهبان ۲۴ ساعته در نظر گرفته شده‌ است. همچنین در بین مناسب‌ترین سوئیت های کیش می‌توان به موارد متعددی که در شهرک صدف و شهرک دامون قرار دارند، اشاره کرد.

این سوئیت‌ها امکانات مناسب گرمایشی و سرمایشی، آشپزخانه، حمام اختصاصی و اجاق‌گاز را برای مهمانان فراهم می‌کنند. اما برای کسانی که قصد اقامتی مقرون‌به‌صرفه دارند، سوئیت‌های شهرک میر مهنا انتخاب مناسب‌تری هستند.

این امکانات در اقامتگاه قشم هم در دسترس هستند و اگر قصد سفر به جنوب دارید، می‌توانید با خیال راحت چند روز هم در قشم اقامت داشته باشید.

چگونه ارزان‌ترین و بهترین سوئیت کیش را انتخاب و به شکل آنلاین رزرو کنیم؟

برای اجاره سوئیت کیش، وارد صفحه اصلی سایت ویلا و سوئیت جاباما شوید؛ در وسط صفحه، نوار سفید رنگی را مشاهده می‌کنید. در قسمت سمت راست این نوار جستجو می‌توانید شهر موردنظرتان را که در این مورد کیش است، وارد کنید. در قسمت کناری، تاریخ رفت (همان روزی که شما به کیش می‌رسید) و به همین ترتیب تاریخ برگشت را انتخاب فرمایید.

تعداد نفرات نیز در پیدا کردن ارزان‌ترین و بهترین سوئیت کیش برای شما بسیار مهم است؛ اما اگر آن را وارد نکردید، می‌توانید بعداً نیز این کار را انجام دهید. سپس علامت جستجو مشکی رنگ را کلیک کنید تا جستجو آغاز شود. در صفحه بعد، تمام اقامتگاه‌های شهر کیش در تاریخ مورد نظر شما نمایش داده می‌شوند.

 برای اینکه تنها گزینه‌های اجاره سوئیت در کیش را ببینید، می‌توانید به قسمت نوع اقامتگاه بروید و از بین آنها دکمه سوئیت را تیک بزنید. به این صورت و به ‌راحتی قادر خواهید بود قیمت سوئیت‌ها، امکانات و لوکیشن آنها را جستجو و ارزان‌ترین و بهترین سوئیت کیش را پیدا کنید.

جمع‌بندی

جهت یادگیری نحوه اجاره بهترین سوئیت ها در کیش جهت اجاره اقامتگاه مهم است که هدفمان را از این سفر معین کنیم. در صورتی‌که قصد خرید از مراکز خرید متنوع این شهر را دارید، اجاره‌ کردن یک سوئیت در شهرک صدف، به نظر منطقی می‌آید.

اما یک سوئیت ساحلی برای استفاده از تفریحات آبی و دیدن جاذبه‌های کیش، مناسب‌تر است. امکانات این اقامتگاه‌ها نیز در انتخاب مورد مناسب هنگام اجاره سوئیت کیش، نقش مهمی دارند.

 

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها