|

خروج کیش از انحصار هتل‌داران

امکان رزرو آنلاین علاوه بر اینکه ویترین متنوعی از اقامتگاه، با امکانات رفاهی مختلف را در اختیار مسافران کیش قرار می‌دهد، نرخ اقامت در کیش را هم شکسته و هزینه سفر به این منطقه را کاهش می‌دهد.

خروج کیش از انحصار هتل‌داران

رونق گرفتن رزرو خانه و آپارتمان مبله در کیش، اقامت مسافران را در این جزیره از انحصار هتل‌ها خارج کرده و باعث ایجاد تنوع قیمتی برای مسافران و کاهش چشمگیر نرخ اقامت به خصوص برای سفرهای دست‌جمعی شده است.با وجود سامانه‌های اینترنتی رزرو اقامتگاه‌های مردمی مثل جاجیگا، مسافران می‌توانند به صورت آنلاین و ضمانت شده، سوئیت، آپارتمان مبله و حتی ویلای لوکس را پیش از سفر به کیش، با قیمتی مناسب رزرو کنند.

امکان رزرو آنلاین علاوه بر اینکه ویترین متنوعی از اقامتگاه، با امکانات رفاهی مختلف را در اختیار مسافران کیش قرار می‌دهد، نرخ اقامت در کیش را هم شکسته و هزینه سفر به این منطقه را کاهش می‌دهد.

 

سفر چهارنفره به کیش با نصف قیمت

اختلاف قیمت میان نرخ رزرو هتل و خانه‌های مبله به حدی است که می توان گفت هزینه سفر به جزیره با اجاره سوئیت در کیش در مقایسه با هتل، از نصف هم کمتر می‌شود.

به عنوان مثال طبق بررسی‌هایی در هفته اول بهمن‌ماه 1401، نرخ اجاره‌بهای هر شب اتاق ۲ تخته در یک هتل پنج ستاره در کیش بین ۳ تا ۵ میلیون تومان است که این قیمت در هتل‌های چهار ستاره بین ۲ تا ۳ میلیون است در حالی که نرخ اجاره‌بهای یکی از سوئیت‌های ممتاز جاجیگا، برای اقامت یک جمع ۴ نفره، حدود شبی یک و نیم میلیون تومان است.

از سوی دیگر این نوع اقامتگاه‌ها دارای امکانات رفاهی مختلفی مثل وسایل آشپزی، ماشین لباسشویی و ... هستند که به نحوی هزینه‌های سفر را کاهش می‌دهند؛ چنان که مسافران می‌توانند با پخت‌وپز در فضای اقامتگاه هزینه خورد و خوراک در سفر به کیش را کاهش دهند.

با رزرو خانه‌ها و آپارتمان‌های مبله، امکان اقامت ارزان دست‌جمعی در یک اقامتگاه فراهم شده و با سرشکن شدن هزینه‌ها بین نفرات، هزینه سفر کمتر و اقتصادی می‌شود.

2

 

ایستادن زیر آفتاب دلچسب کیش در حالی که در شمال کشور برف و باران و سرما همه را به کنج خانه و کنار بخاری‌ها کشانده، پدیده‌ای کمیاب است که در سرزمین پهناور ما با حدود یک ساعت پرواز تا این جزیره آفتابی می‌شود تجربه کرد.

جزیره کیش یک فرصت گردشگری استثنایی است که متاسفانه به قدر کافی جایگاه و قابلیت‌هایش شناخته نشده و همچنان جای کار زیادی برای جذب مسافر و رونق گردشگری دارد.

حمایت از اقامتگاه‌های مردمی در کیش و استفاده از این فرصت بهینه سفر، می تواند به رونق بیش از پیش گردشگری در جزیره کیش بینجامد و به افراد بیشتری با سطوح درآمدی مختلف، امکان سفر و گردش را در داخل مرزهای ایران بدهد.

 

 

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها