|

چمران: شهرداری درباره فیش‌های حقوقی و سفرهای خارجی گزارش دهد

رئیس شورای شهر تهران گفت: از شهرداری می‌خواهیم درباره فیش‌های حقوقی مدیران، مانند مسافرت‌های خارجی که قرار بود گزارش دهد، به شورا توضیح دهد.

چمران: شهرداری درباره فیش‌های حقوقی و سفرهای خارجی گزارش دهد

به گزارش شبکه شرق، رئیس شورای شهر تهران از شهرداری خواست که گزارش خود را در خصوص فیش‌های حقوقی و سفرهای خارجی مدیران به شورای شهر ارائه دهد.

مهدی چمران در خصوص فیش‌های حقوقی منتشر شده از کارمندان شهرداری در فضای مجازی گفت: شهرداری در این خصوص در صحن شورا گزارش دهد. هر چند که من دیدم که مدیر پسماند و روابط عمومی شهرداری در این خصوص توضیحاتی ارائه کردند؛ اما دقت داشته باشید که اثر نامطلوب خبر اولیه بیشتر است و باید در این خصوص توضیح دهند تا هر روز یک فیش حقوقی منتشر نشود.

وی با بیان اینکه جای سوال است که چرا معوقات هم در فیش حقوقی آمده، افزود: معوقات جزو حقوق نیست و چرا باید در فیش حقوقی بیاید و همین می‌شود که هر کسی رقم فیش را ببیند با این شرایط خونش به جوش می‌آید و مسئله اینجاست که این ارقام از ذهن مردم، سیاستمداران و ... پاک نمی‌شود.

رییس شورای شهر تهران با بیان اینکه اگر لیست حقوق‌ها در سامانه شفافیت منتشر شود دیگر این مسائل پیش نمی‌آید چرا که همه چیز شفاف است، گفت: از شهرداری می‌خواهیم در خصوص فیش‌های حقوقی مثل مسافرت‌های خارجی که قرار بود گزارش دهد، به شورا توضیح دهد.

 

منبع: ایسنا
 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها