|

جزئیات برنامه‌های درسی بازنگری شده دانشگاه آزاد اعلام شد

معاون علوم، مهندسی و کشاورزی دانشگاه آزاد اسلامی طی دستورالعملی جزئیات برنامه‌های درسی بازنگری شده دانشگاه آزاد اسلامی را به رؤسای استان‌ها و واحدهای ویژه دانشگاه ابلاغ کرد.

جزئیات برنامه‌های درسی بازنگری شده دانشگاه آزاد اعلام شد

به گزارش شبکه شرق، محمدعلی اکبری معاون علوم، مهندسی و کشاورزی دانشگاه آزاد اسلامی در راستای تحقق اقدامات مندرج در سند تحول و تعالی دانشگاه آزاد اسلامی، «بسته کاری ارتقاء کیفیت و کارآمدی دوره‌های تحصیلی»، فهرست برنامه‌های درسی بازنگری شده مربوط به ۱۹ رشته/گرایش از گروه فنی و مهندسی و ۲۹ رشته/گرایش از گروه علوم پایه، در مقاطع تحصیلی کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکتری تخصصی را جهت اجرا در واحدها و مراکز آموزشی را به رؤسای استان‌ها و واحدهای ویژه دانشگاه آزاد اسلامی ابلاغ کرد.

در این دستورالعمل آمده است: برنامه‌های درسی مذکور، برای دانشجویان ورودی‌های نیمسال اول سال تحصیلی ۱۴۰۳ ـ ۱۴۰۲ و به بعد، در واحدها و مراکز آموزشی مجری لازم الاجرا است. 

این بخشنامه به منظور اطلاع و انجام تمهیدات لازم توسط گروه‌های آموزشی است و پس از ثبت تمام عناوین دروس در سامانه آموزشیار، اطلاع رسانی لازم توسط معاونت علوم، مهندسی و کشاورزی دانشگاه برای بهره‌برداری صورت خواهد پذیرفت. 

فایل برنامه‌های درسی مذکور از وب سایت معاونت علوم، مهندسی و کشاورزی دانشگاه به نشانی  https://sea.iau.ir در قسمت بخشنامه‌ها، بخش بخشنامه‌های برنامه‌ریزی آموزشی و درسی قابل دریافت است.

 

منبع: فارس
 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها