|

هر تفریحی که فکرش را بکنید در این سه شهر پیدا میشه

فرقی نمی‌کند که در کدام ماه از سال هستید. هر زمان که تصمیم سفر داشته باشید، گزینه‌های بسیار زیادی پیش روی شما است. مقاصد بسیار جذابی که با تفریحات منحصر به فرد خود، سفری به یادماندنی برای شما به ارمغان می‌آورند. شاید به جرات می‌توان گفت که یکی از بهترین زمان‌ها برای گشت و گذار و سفر، فصل زیبای بهار است. شما می‌توانید در این روزهای زیبای سال، بهترین لحظات را برای عزیزانتان رقم بزنید.

هر تفریحی که فکرش را بکنید در این سه شهر پیدا میشه

 

اگر شما هم قصد سفر دارید، پیشنهاد می‌کنیم که در ادامه با ما همراه باشید تا بتوانید برنامه سفر خود را بهتر بچینید.

سورتمه نمک آبرود ترکیبی از هیجان و ترس

اگر در میان روزمرگی‌هایتان، فرصت سفر پیدا کردید، پیشنهاد می‌کنیم که بازدید از شهرک توریستی نمک آبرود را در برنامه‌ی سفر خود قرار دهید. این منطقه توریستی، تفریحات بسیار جذابی دارد و خستگی ماه‌ها کار را از تن شما به در خواهد کرد. یکی از هیجان‌انگیزترین تفریحات این منطقه توریستی، سورتمه نمک‌ آبرود است که هیجانی متفاوت را به شما هدیه می‌دهد.

سورتمه نمک آبرود به عنوان اولین سورتمه احداث شده در ایران به شمار می‌آید. این تفریح هیجان‌انگیز در میان طبیعت تماشایی نمک آبرود، یک تجربه شیرین و متفاوت را برایتان رقم می‌زند. این سورتمه شما را با سرعت 25 کیلومتر بر ساعت از میان درختان سر به فلک کشیده شمال در مسیری به مسافت 1250 متری عبور می‌دهد.

 این منطقه توریستی در میان راه دو شهر شمالی چالوس و تنکابن واقع شده است. در صورت تمایل شما می‌توانید در بخش مسکونی نمک آبرود نسبت به اجاره ویلا اقدام کنید. با اجاره ویلا شمال می‌توانید تمام تفریحات خاص و متفاوت این منطقه را امتحان کنید.

یکی از ویژگی‌های خوب این سورتمه این است که برای رسیدن به آن نیازی به سوار شدن تله‌کابین ندارید. به این دلیل که سورتمه نمک‌ آبرود در قسمت پایینی این مجموعه توریستی قرار دارد و دسترسی به آن بسیار راحت است.

البته تفریحات شهرک توریستی نمک‌ آبرود، تنها به سورتمه آن ختم نمی‌شود. بلکه گوشه گوشه این منطقه توریستی، تفریحات هیجان‌انگیزی دارد که تجربه همه‌ی آنها خالی از لطف نیست.

از ارزان ترین تا لاکچری ترین تفریحات در پایتخت

2

فرقی نمی‌کند که عاشق طبیعت هستید یا به بازدید از مکان‌های تاریخی علاقه دارید؛ حتی اگر عاشق خرید و بازارگردی هستید، تهران می‌تواند بهترین گزینه برای شما باشد. چرا که تهران جایی است که با انواع تفریحات خود می‌تواند نظر همه افراد را با سلیقه‌های متنوع به خود جلب کند. اگر به تفریحات لوکس علاقه دارید و می‌توانید برای سفرتان هزینه کنید، این کلان‌شهر شما را به آرزویتان می‌رساند.

البته جای هیچ نگرانی وجود ندارد. حتی اگر جیب پر پولی ندارید، می‌توانید از تفریحات ارزان‌قیمت تهران نهایت لذت را ببرید. کافی است تا با اجاره روزانه خانه در تهران چند روزی در این شهر اقامت داشته باشید تا با خاطری آسوده بتوانید به تفریحات مورد علاقه خود برسید.

‌شما می‌توانید با سوار شدن بر جت اسکی، دریانوردی در قلب این شهر را تجربه کنید. اگر جزو ماشین‌بازها هستید، آفرود سواری جزو یکی از لاکچری‌ترین تفریحات در تهران به شمار می‌آید. با بالن سواری بر فراز شهر تهران، زیباترین صحنه‌های عمرتان را خواهید دید. اگر هم به پرواز علاقه دارید، پرواز با هواپیمای سبک، جذاب‌ترین خاطره عمرتان را برای شما رقم می‌زند.

البته تفریحات لوکس و گران‌قیمت تهران تنها به موارد گفته شده در بالا ختم نمی‌شوند. بانجی جامپینگ، گلف، غواصی اسکوبا، پرواز با جایروکوپتر، پاراگلایدر، اسکی روی آب، دلفیناریوم برج میلاد و... از دیگر تفریحات لاکچری در تهران به شمار می‌آیند که جایی دیگر مانند آنها را تجربه نخواهید کرد.

تفریحات رایگان و ارزان‌قیمت در مکان‌های تفریحی تهران کم نیستند، به طوری که شما می‌توانید با کم‌ترین هزینه، ساعت‌ها از وقت خود را در این مکان‌ها سپری کنید. پیاده‌روی در خیابان ولی‌عصر تهران، قدم زدن در پل طبیعت، تماشای پایتخت از فراز بام تهران، بازدید از خانه هنرمندان تهران، کوهنوردی در طبیعت بکر دربند، بازدید از برج آزادی و... لحظات شاد و لذت‌بخشی را برای شما به ارمغان می‌آورند.

تجربه ای متفاوت با فلای بورد کیش

3

اکثر مردم جزیره کیش را با بازارها، رستوران‌ها، هتل‌ها و مکان‌های تاریخی آن می‌شناسند. اما تفریحات هیجان‌انگیز در این منطقه، سفری متفاوت را برای شما رقم خواهند زد. یکی از مهیج‌ترین تفریحات آبی کیش، فلای برد هوایی آن است که یک تجربه متفاوت و در عین حال هیجان‌انگیز را برای شما به ارمغان می‌آورد.

این ورزش هیجان‌انگیز، امکان پرواز تا ارتفاع 12 متری از سطح دریا را برای شما فراهم می‌کند. اگر شما هم جزو کسانی هستید که برای اولین بار می‌خواهید از این ورزش استفاده کنید، پیشنهاد می‌کنیم که حتما تحت نظر یک مربی حرفه‌ای آن را تجربه کنید.

از آنجایی که تفریحات آبی کیش، قیمت بسیار بالایی دارند، شما می‌توانید با اجاره سوئیت در  کیش و یا اجاره روزانه خانه در کیش یک سفر اقتصادی به کیش داشته باشید تا بتوانید بخشی از بودجه سفر خود را به تفریحات آن اختصاص دهید.

 

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها