|

ورود فراجا به موضوع مسمومیت دانش‌آموزان/ عمدی بودن هنوز تایید نشده است

سردار رادان درباره مسمومیت سریالی دانش‌آموزان گفت: اولویت ما یافتن منشاء این پرونده (مسمومیت دانش‌آموزان) است و تا آن زمان درباره عمدی یا غیرعمدی بودن آن قضاوتی نخواهیم کرد.

ورود فراجا به موضوع مسمومیت دانش‌آموزان/ عمدی بودن هنوز تایید نشده است

به گزارش شبکه شرق، به دنبال وقوع چندین مورد مسمومیت دانش‌آموزان در قم و چند شهر دیگر، فرمانده فراجا از ورود پلیس به این موضوع خبر داد.

سردار احمدرضا رادان درباره ورود پلیس به موضوع مسمومیت دانش‌آموزان در چند استان کشور به خصوص قم گفت: تلاش زیادی انجام شده که منشاء و کانون این موضوعات پیدا شود.

وی افزود: همکاران من در سازمان اطلاعات فراجا و همینطور دستگاه‌های دیگر در حال بررسی این موضوع هستند و امیدواریم که بتوانیم به جای خوبی برسیم.

رادان با بیان اینکه پلیس به این پرونده ورود کرده است، گفت: هنوز فردی را در این پرونده دستگیر نکردیم و درحال شناسایی مظنونین احتمالی هستیم. کار را باید به صورت ویژه‌تری دنبال کنیم.

وی افزود: همه دستگاه‌ها در حال تلاش هستیم تا مردم را از این نگرانی در بیاوریم و مطمئنم هم هستم که پیگیری‌های ما به نتیجه خواهد رسید.

رادان در پاسخ به اینکه آیا پلیس ردی از احتمال عمدی بودن این موضوع یافته یا خیر، به ایسنا گفت: اولویت ما یافتن منشاء این پرونده است و تا آن زمان درباره عمدی یا غیرعمدی بودن آن قضاوتی نخواهیم کرد.

 

منبع: ایسنا
 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها