|

احمد وحیدی، وزیر کشور:

پذیرایی از زوار در پایانه مرزی مهران تا ۲۸ صفر ادامه دارد

وزیر کشور گفت: پذیرایی از زوار در پایانه مرزی مهران تا ۲۸ صفر ادامه دارد و مواکب تا این تاریخ با تمامی ظرفیت فعالیت خواهند داشت و ناوگان حمل و نقل جاده‌ای نیز همچنان پای کار هستند.

پذیرایی از زوار در پایانه مرزی مهران تا ۲۸ صفر ادامه دارد

احمد وحیدی با قدردانی از رئیس ستاد اربعین استان و همه دستگاه‌های اجرایی و وزارتخانه‌های دخیل در این کنگره عظیم گفت: خوشبختانه تاکنون مشکلی خاصی در اربعین نداشتیم که این مهم نتیجه کار جمعی و تلاش شبانه روزی استاندار ایلام و مجموعه‌های دخیل در این کنگره عظیم است.

وزیر کشور با اشاره به وقوع تصادفات در ۳۰ کیلومتری شهرها، تصریح کرد: کسانی که با ماشین شخصی به مهران آمدند حتماً پس از طی یک مسافت، استراحت کنند و بعد دوباره حرکت کنند.

وی اضافه کرد: باید برای کاهش تصادفات جاده‌ای فکری بشود و در رسانه‌ها اعلام شود که رانندگان و زوار که با ماشین شخصی آمده باید استراحت کافی داشته باشند.

وحیدی نقش رسانه‌ها و صدا سیما را در کنگره اربعین را بی بدیل دانست و اضافه کرد: صدا و سیما و رسانه‌ها همچون گذشته نقش خود را بخوبی ایفا کردند که در این راستا از آنان قدردانی می‌کنم.

وی ادامه داد: کارها و اقدامات بسیار ارزشمندی در اربعین امسال انجام شد و مواکب با بیشترین ظرفیت پای کار بودند و همه دستگاه نظامی و انتظامی و امنیتی و مرزبانی نیز بیشترین تلاش را داشتند.

وزیر کشور در پایان بیان کرد: از تمامی وزارتخانه به ویژه وزیر نیرو که در تأمین برق و آب در اربعین کمک کردند و وزارت راه که در بهسازی و ایجاد زیرساخت‌ها بسیار خوب عمل کردند قدردانی می‌کنم.

 

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها