|

وزیر کشور: مشکل گرانی کرایه‌ها در بازگشت زائران از عراق رفع می‌شود

وزیر کشور گفت: خودروهایی از کشور به داخل خاک عراق فرستاده می‌شود تا هم کرایه‌ها کمتر و هم روند انتقال ایرانی‌ها سریعتر انجام شود.

وزیر کشور: مشکل گرانی کرایه‌ها در بازگشت زائران از عراق رفع می‌شود

به گزارش ایرنا، احمد وحیدی روز چهارشنبه در گفت‌وگوی خبری با بیان اینکه پیگیر رفع گرانی کرایه‌ خودروها هستیم، اظهار داشت: البته دولت عراق هم تذکراتی داده است که قیمت‌های عرف رعایت شود. این‌ مورد تاکید دولت عراق است و از دیگر سو، وسایل حمل و نقل ایران هم آماده انتقال زائران هستند.

 

وی درباره  آخرین وضعیت مرزهای کشور گفت: چند روزی است که شاهد تردد روان در مرزهای کشور هستیم و رفت و آمدهای زائران به خوبی انجام می‌شود.

 

وزیر کشور با بیان اینکه در هر ۶ مرز تسهیلات خوبی برای زائران مهیا شده است، افزود: امکانات خدمات‌رسانی خوبی هم فراهم شده است و در هر دو طرف مرزها مشکلی وجود ندارد.  

 

زائران در نقاط مرزی گذر موقت می‌گیرند

وحیدی درباره گذرنامه زائران گفت: پیش‌بینی شده زائران در نقاط مرزی از جمله خرمشهر و قصر شیرین بتوانند گذر مرزی موقت بگیرند.

 

وی با بیان اینکه زیرساخت ها برای عزیمت زائران فراهم است، گفت: تاکنون بیش از ۳ میلیون نفر وارد خاک عراق شده‌اند و نیمی از این‌ جمعیت هم به کشور بازگشته‌اند؛ البته این آمار رو به افزایش است.

 

 

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها