|

مصدومیت 14 زائر اربعین در حوادث جاده‌ای خوزستان

مدیر روابط عمومی اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز گفت: 2 حادثه جاده در خوزستان منجر به مصدومیت 14 زائر اربعین شده است.

مصدومیت 14 زائر اربعین در حوادث جاده‌ای خوزستان

به گزارش ایرنا، عارف شرهانی روز جمعه بیان کرد: بر اثر برخورد ۲ دستگاه خودروی پراید حامل زائران اربعین حسینی در ساعت ۱۰:۰۵ دقیقه در روستای بردیه هشت نفر مصدوم شدند که یک زن ۴۸ ساله به بیمارستان نفت سوسنگرد انتقال یافت و هفت نفر در محل درمان شدند.

 وی افزود: تصادف خودروهای پژو و سمند حامل زائران اربعین حسینی در ساعت ۹:۵۲ دقیقه بین روستای سید عباس و شهر الوان نیز ۶ نفر مصدوم بر جا گذاشت.

شرهانی اضافه کرد: سه پسر نوجوان ۱۱ تا ۱۶ ساله، یک دختربچه پنج ساله، یک دختر نوجوان ۱۸ ساله و یک زن ۳۶ ساله مصدومان این حادثه بودند که پنج نفر به بیمارستان نطام مافی شوش منتقل شدند و یک نفر در محل درمان شد.

وی گفت: حادثه ای دیگر مربوط به واژگونی یک دستگاه خودرو در محور هندیجان به دیلم بود که در ساعت ۵:۵۰ دقیقه بامداد رخ داد و پنج مصدوم آن به بیمارستان شهدای هندیجان انتقال یافتند.

سخنگوی اورژانس ۱۱۵ خوزستان اظهارداشت: بر اثر وقوع ۲ حادثه رانندگی در جاده گتوند ۱۲ نفر مصدوم شدند که در یک فقره تصادف بر اثر واژگونی خودروی پژو ۴۰۵ در ۳۵ دقیقه بامداد در مسیر گتوند به مسجد سلیمان پنج نفر مصدوم شدند.

وی ادامه داد: در حادثه ای دیگر در شامگاه ۲۴ شهریور در محور گتوند به دزفول بر اثر برخورد خودروهای پژو و سمند هفت نفر مصدوم و به مراکز درمانی اعزام شدند.

 

 

 

 

 

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها