|

پیش‌بینی افزایش دمای پایتخت در روزهای ۸ و 10 شهریور

بر اساس بررسی داده‌ها و نقشه‌های پیش‌یابی هواشناسی، از سه‌شنبه تا پنجشنبه (۸ تا ۱۰ شهریور) روند افزایش نسبی دما پیش‌بینی می‌شود.

پیش‌بینی افزایش دمای پایتخت در روزهای ۸ و 10 شهریور

براساس اعلام اداره کل هواشناسی استان تهران، وضعیت جوی استان تهران آسمانی صاف و گاهی کمی ابری و در بعضی ساعت‌ها همراه با وزش باد و کاهش دما و از سه‌شنبه (۸ شهریور) پیش‌بینی می‌شود.

بر اساس بررسی داده‌ها و نقشه‌های پیش‌یابی هواشناسی، وضعیت جوی استان تهران طی پنج روز آینده آسمانی صاف و گاهی کمی ابری در بعضی ساعت‌ها همراه با وزش باد پیش‌بینی می‌شود و در نواحی جنوبی استان گاهی افزایش سرعت وزش باد مورد انتظار است.

طی دو روز آینده در بیشتر نواحی استان کاهش نسبی دما، در ارتفاعات بالادست کاهش محسوس دما و از سه‌شنبه تا پنجشنبه (۸ تا ۱۰ شهریور) روند افزایش نسبی دما پیش‌بینی می‌شود.

 

طی سه روز آینده در ارتفاعات شرقی در بعضی ساعت‌ها افزایش ابر و در ارتفاعات بالادست گاهی رگبار پراکنده مورد انتظار است.

 

بر اساس اعلام اداره کل هواشناسی استان تهران، ورامین و فرودگاه امام خمینی(ره) با بیشینه دمای ۳۵ درجه سانتیگراد گرمترین نقطه استان تهران در ۲۴ ساعت گذشته گزارش شده‌اند.

 

آسمان تهران فردا (۷ شهریور) صاف و در بعضی ساعت‌ها وزش باد با حداقل دمای ۱۹ و حداکثر دمای ۳۱ درجه سانتیگراد و طی ‌سه‌شنبه ( ۸ شهریور) صاف و در بعضی ساعت‌ها وزش باد با حداقل دمای ۲۱ و حداکثر دمای ۳۲ درجه سانتیگراد پیش‌بینی می‌شود.

 

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها