|

نکات مهم خرید بلیط هواپیما تهران کیش

سالانه بیش از یک میلیون و هفتصد هزار گردشگر از ایران و دیگر کشورها به کیش سفر می‌کنند

نکات مهم خرید بلیط هواپیما تهران کیش

کیش یکی از زیباترین جزیره‌های ایران است که در جنوب ایران و سواحل خلیج فارس جای خوش کرده است. این جزیره از شمال به سرزمین پهناور ایران، از شرق به تنگه هرمز، از جنوب به کشور امارات متحده و از غرب به کشورهای عربستان و بحرین منتهی می‌شود. کیش یکی از محبوب‌ترین مقاصد گردشگری ایران است. به همین دلیل سالانه بیش از یک میلیون و هفتصد هزار گردشگر از ایران و دیگر کشورها به این جزیره مرجانی سفر می‌کنند. اگر از آن دسته افرادی هستید که مسافرت‌های کمی در طول سال با هواپیما انجام می‌دهید، ممکن است از نکات مهم در خرید بلیط هواپیما آگاهی نداشته باشید. مسافران حرفه‌‎ای از ترفندهای خرید بلیط ارزان آگاه هستند و با به کار گرفتن این ترفندها تا حد زیادی در هزینه‌های سفر خود صرفه‌جویی می‌کنند. اگر قصد دارید از تهران به کیش سفر کنید تا انتهای این مقاله با ما همراه باشید.

زمان خرید بلیط تهران کیش

یکی از مهم‌ترین نکات که در خرید بلیط تهران کیش باید به آن توجه کنید، زمان خرید بلیط است. در روزهای پایانی سال، ماه و هفته قیمت بلیط هواپیما افزایش پیدا می‌کند. اگر می‌خواهید اقدام به خرید بلیط کیش کنید، بهتر است سفر خود را به روزهای ابتدایی یا اواسط هفته موکول کنید.

طبیعی است که در تعطیلات قیمت بلیط و سایر خدمات گردشگری همچون رزرو هتل و ... نیز افزایش پیدا می‌کند. البته اگر فرد خوش شانسی باشید، شاید بتوانید برای آخر هفته بلیط لحظه آخری یا چارتری پیدا کنید. در تعطیلات عید نوروز و دیگر اعیاد مذهبی و ... قیمت بلیط تا حد بسیار زیادی افزایش پیدا می‌کند.

نوع ایرلاین و شرکت هواپیمایی

در حال حاضر شرکت‌های هواپیمایی بسیار زیادی بلیط هواپیما به سمت کیش از تهران ارائه می‌کنند. قیمت بلیط به کیفیت این ایرلاین‌ها، درجه محبوبیت، خدمات آن‌ها و ... بستگی دارد. در سفر به کیش به نوع ایرلاین توجه کنید. ایرلاین‌هایی که از شهرت زیادی برخوردار نیستند، بلیط‌هایی با قیمت ارزان‌تر ارائه می‌دهند.

علاوه‌براین در بسیاری از ایرلاین‌ها قیمت پرواز رفت و برگشت از پرواز یک طرفه بسیار ارزن‌تر است. اما برای این که اطمینان پیدا کنید، بهتر است هر دو نوع بلیط را بررسی کنید. البته در این میان نوع هواپیما، کلاس پروازی و ساعت پرواز را نیز در نظر بگیرید.

زمان مناسب برای سفر به کیش

یکی از مهم‌ترین عواملی که برروی قیمت بلیط تاثیر مستقیم دارد، فصل سفر و خرید تور لحظه آخری کیش است. با توجه به موقعیت جغرافیایی کیش، این منطقه آب و هوایی گرم دارد و به دلیل این که توسط آب‌های خلیج فارس احاطه شده است، رطوبت آن در برخی از فصل‌های سال بسیار زیاد است. تابستان ارزان‌ترین فصل برای سفر به این جزیره است. در این فصل کیش بسیار گرم است و درجه رطوبت آن تا حد زیادی بالا می‌رود. تقاضا برای سفر به این جزیره در فصل تابستان کاهش پیدا می‌کند و قیمت بلیط و دیگر محصولات گردشگری هم کاهش پیدا می‌کند.

دیگر فصل‌های سال برای سفر به کیش مناسب‌تر هستند زیرا آب و هوا معتدل‌تر می‌شود. اما در این فصل‌ها کمتر می‌توانید بلیط ارزان‌تر پیدا کنید.

بلیت کیش

 

بلیط لحظه آخری

یکی ار بهترین پیشنهادها برای شما استفاده از بلیط لحظه آخری و چارتری است. بسیاری از ایرلاین‌ها زمانی که تمامی صندلی‌های هواپیما تکمیل نمی شوند، قیمت آن‌ها را تا حد زیادی کاهش می‌دهند. به همین دلیل قیمت بلیط هواپیما نیز تا حد زیادی کم می‌شود. به همین دلیل بهترین کار این است که بلیط چارتری و سیستمی را همزمان با هم بررسی کنید. در اغلب فصل‌های سال می‌توانید بلیط هواپیما چارتری پیدا کنید اما در برخی از فصل‌ها همچون تابستان بلیط چارتری بیشتر است.

 

خرید اینترنتی بلیط کیش

یکی از نکات مهم در خرید بلیط هواپیما تهران کیش، نحوه خرید بلیط است. راه‌های زیادی جهت خرید بلیط وجود دارد. در سایت سفرمارکت می‌توانید ده‌ها بلیط هواپیما از شرکت‌های هواپیمایی مختلف را در یک صفحه و به صورت یکجا مشاهده کنید. سفرمارکت امکانی را برای شما در نظر گرفته است که بتوانید بلیط‌های مختلف را با هم مقایسه و خدمات آن‌‌ها را باهم مقایسه کنید.

 

نکات مهم در خرید بلیط هواپیما تهران کیش ارزان

  1. در صورتی که قصد دارید بلیطی ارزان پیدا کنید، تمامی ایرلاین‌ها و شرکت‌های هواپیمایی را کنترل کنید. برای این کار می‌توانید به سایت و اپلیکیشن سفرمارکت مراجعه کنید تا بتوانید ده‌ها بلیط را به صورت همزمان در یک صفحه مشاهده کنید. همچنین استفاده از کلاس‌های پروازی اکونومی در هزینه‌های شما صرفه‌جویی می‌کند.

  2. در هنگام رزرو بلیط توجه کنید که اطلاعات شما به درستی ثبت شده باشد. تا در فرودگاه مشکلی برای شما پیش نیاید.

  3. بلیط‌های سیستمی تحت شرایطی خاص قابلیت کنسلی دارند اما بلیط‌های چارتری را نمی‌توانید کنسل کنید. در صورت کنسلی هزینه شما از بین می‌رود.

 

نحوه خرید بلیط از سایت و اپلیکیشن سفرمارکت

برای خرید بلیط پرواز ابتدا باید به سایت سفرمارکت مراجعه کنید و پس از آن از منوی داخل سایت باید بلیط هواپیما را انتخاب کنید. به وسیله گوشی موبایل هم می‌توانید به خرید بلیط هواپیما از طریق اپلیکیشن اقدام کنید. لازم به ذکر است اپلیکیشن سفرمارکت هم برای کاربران اندروید و ios در دسترس است. در صفحه بلیط‌ها باید اطلاعاتی نظیر مبدا، مقصد (جزیره کیش)، تاریخ رفت و برگشت، تعداد مسافر را تکمیل کنید. اگر قصد دارید از بلیط رفت و برگشتی استفاده کنید، در این قسمت باید گزینه رفت و برگشت را انتخاب کنید.

پس از تکمیل اطلاعات باید برروی دکمه نارنجی رنگ جستجوی بلیط هواپیما کلیک کنید تا در صفحه بعد لیستی از صدها بلیط به شما نشان داده شود.

پس از انتخاب بلیط مود نظر باید برروی گزینه خرید کلیک کنید تا سفرمارکت شما را مستقیماً به سایت ارائه دهنده بلیط متصل کند.

 

مزایای خرید بلیط تهران کیش از سفرمارکت

  • پشتیبانی قوی

  • صرفه‌جویی در زمان

  • صرفه‌جویی در هزینه‌ها

  • اطمینان از کیفیت خدمات

  • خریدی آسان با آسودگی خاطر

  • امکان مقایسه و بررسی خدمات

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها