|

پیش‌بینی بارش باران در تهران طی 10 و 11 مردادماه

بر اساس اعلام اداره کل هواشناسی استان تهران، وضعیت جوی این استان طی امروز و فردا( ۱۰ و ۱۱ مردادماه) همراه با تداوم فعالیت سامانه بارشی در اکثر نواحی استان و رگبار و رعد و برق در نواحی مستعد پیش‌بینی می‌شود.

پیش‌بینی بارش باران در تهران طی 10 و 11 مردادماه

بر اساس بررسی داده‌ها و نقشه‌های پیش‌یابی هواشناسی، وضعیت جوی استان تهران با تداوم فعالیت سامانه بارشی امروز تا فردا(۱۰ و ۱۱ مردادماه)، آسمان در اکثر نواحی استان به‌ویژه نیمه‌شمالی و ارتفاعات در بعضی ساعات نیمه‌ابری تا ابری همراه با رگبار و رعد و برق و در مناطق مستعد با احتمال بارش تگرگ و گاهی وزش باد شدید به‌ویژه در غرب و نیمه‌جنوبی استان با خیزش موقت گردوخاک پیش‌بینی می‌شود.

از روز چهارشنبه تا جمعه (۱۲ تا ۱۴ مردادماه) آسمان صاف تا قسمتی ابری گاهی همراه با وزش باد و در ارتفاعات استان گاهی با افزایش ابر و رگبار پراکنده باران پیش‌بینی می‌شود. از امروز تا پنج شنبه(۱۰ تا ۱۳ مردادماه) روند تدریجی افزایش دما مورد انتظاراست.

 

 

 

بر اساس اعلام اداره کل هواشناسی استان تهران، ورامین  با بیشینه دمای ۳۸ درجه سانتیگراد گرمترین نقطه استان تهران در ۲۴ ساعت گذشته گزارش شده است.

آسمان تهران فردا ( ۱۱ مردادماه) صاف تا قسمتی ابری و در بعضی ساعت‌ها وزش باد با حداقل دمای ۲۶ و حداکثر دمای ۳۵ درجه سانتیگراد و طی ‌چهارشنبه (۱۲ مردادماه) صاف تا کمی ابری  و در بعضی ساعت‌ها وزش باد با حداقل دمای ۲۷ و حداکثر دمای ۳۷ درجه سانتیگراد پیش‌بینی می‌شود.

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها