|

آتش‌نشانی: لیست ساختمان‌های ناایمن به زودی منتشر می‌شود

رییس سازمان آتش نشانی گفت: برای مالکان ۱۲۹ ساختمان ناایمن تهران نامی بهتر از سوداگران مرگ پیدا نکرده ام این لیست به زودی منتشر خواهد شد از هیچکس هم ترس و ابایی نداریم.

آتش‌نشانی: لیست ساختمان‌های ناایمن به زودی منتشر می‌شود

قدرت الله محمدی، رییس سازمان آتش نشانی و خدمات شهری در شصت و ششمین جلسه شورای شهر تهران، درباره وضعیت آبادان اطهار کرد: ساختمان متروپل کاربری تجاری و اداری بوده و پارکینگ داشته و در ۱۱ طبقه ساخته شده است.

وی گفت: ۱۵ تا ۱۶ مرکز تجاری در طبقه همکف راه افتاده بود خداروشکر می‌کنیم هنوز این ساختمان به بهره برداری نرسیده بود در غیر این صورت فاجعه ای بزرگی رخ میداد. سازه لرزان است و به همین دلیل امدادرسانی را کند کرده است و اگر در حین عملیات ریزش صورت می‌گرفت خطرناک بود.

محمدی بیان کرد: پیش بینی می‌کنم اگر اتفاق خاصی رخ ندهد تا ۵ روز آینده تمامی مفقودین از زیر آوار بیرون خواهند آمد و در مرحله بعدی جمع آوری آوار خواهد بود.

رییس سازمان آتش نشانی گفت: فرماندهی میدان بر عهده شهرداری و آتش نشانی تهران بود و همکاری خوبی بین آتش نشانی تهران و ابادان است بعد از این صحنه باید عبرت هایی را بگیریم.

وی افزود: جنس این ساختمان با پلاسکو متفاوت است و جنس مصالح ساختمان دو‌ساختمان با یکدیگر فرق دارد به همین دلیل آوار برداری در ابادان سخت شده است.

محمدی با اشاره به اینکه از ۴ جبهه عملیات درحال انجام است تا در روزهای آینده کار تمام شود، افزود: برای مالکان ۱۲۹ ساختمان ناایمن تهران نامی بهتر از سوداگران مرگ پیدا نکرده ام این لیست به زودی منتشر خواهد شد از هیچکس هم ترس و ابایی نداریم چراکه با جان مردم بازی نمیکنیم. از ماجرای ابادان دشمن بهره برداری به نفع خود کرد و منافقین و … در ابادان حضور داشتند و سیاه نمایی می‌کردند، چرا باید بترسیم از انتشار لیست؟

 

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها