|

راه اندازی ۴۷ مرکز پسماند در پایتخت

معاون هماهنگی و ارزیابی امور مناطق سازمان مدیریت پسماند گفت: راه اندازی ۱۹ پسماند مارکت، ۲۲مرکز گلماند، سه پسماند بیمه، دو پسماند ورزش و یک کارواش پسماند از طرح‌های جدید این سازمان است.

راه اندازی ۴۷ مرکز پسماند در پایتخت

به گزارش ایلنا، مدیرعامل و معاون هماهنگی و ارزیابی امور مناطق سازمان از وضعیت نگهداشت شهر، خدمات شهری و جمع آوری پسماند خشک در مناطق ۹ و ۱۰ شهرداری تهران بازدید کردند. 

در این بازدید، آخرین وضعیت مخازن، رفت و روب، آراستگی و پاکیزگی معابرشهری، اتوبان ها، انهار، المان ها، اسکان کارگری، نحوه جمع آوری پسماند خشک، وضعیت غرف پسماند و بکارگیری نیروهای ایرانی مورد ارزیابی قرار گرفت. 

شادی مالکی، معاون هماهنگی و ارزیابی امور مناطق سازمان مدیریت پسماند در حاشیه این بازدید، گفت: با توجه به اهمیت نظافت و پاکیزگی هر چه بیشتر و بهتر شهر و ارائه خدمات مطلوب به شهروندان محترم شهر تهران، نظارت و ارزیابی عملکرد مناطق در حوزه‌های مورد اشاره بطور مستمر و منظم در دستور کار قرار گرفته است. 

او با تاکید بر ارتقای وضعیت نگهداشت شهر و بهبود شیوه جمع آوری پسماند خشک به عنوان اهداف اصلی این بازدیدها افزود: کلیه برنامه‌های در دست اقدام این معاونت از جمله بهبود نحوه نظارت و ارزیابی، هوشمندسازی صد درصدی صورت وضعیت، واقعی‌سازی آنالیز پیمان‌های خدمات شهری، افزایش حقوق کارگران و ارتقای وضعیت ماشین آلات و نیروی انسانی به منظور ارائه خدمات مطلوب به شهروندان است که طی این بازدیدها به طور مرتب و منظم رصد خواهد شد. 

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل سازمان مدیریت پسماند شهرداری تهران، مالکی با اشاره به افزایش نوآوری در تمام برنامه‌های در دست اقدام و انجام شده این سازمان، از اجرای طرح‌های جدید پسماندی خبر داد و گفت: راه اندازی ۱۹ پسماند مارکت، ۲۲مرکز گلماند، سه پسماند بیمه، دو پسماند ورزش و یک کارواش پسماند از طرح‌های جدید این سازمان است که بر پایه این برنامه توانسته‌ایم زمینه افزایش تفکیک پسماند در مبدا را در شهر تهران مهیا کنیم.

 

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها