|

پیش بینی وزش باد شدید وخیزش گردوخاک در پایتخت

وضعیت جوی استان تهران نیمه ابری همراه با وزش باد و در بعضی ساعات وزش باد شدید وخیزش گردوخاک به‌ویژه در نیمه‌جنوبی پیش‌بینی می‌شود.

پیش بینی وزش باد شدید وخیزش گردوخاک در پایتخت

بر اساس بررسی داده‌ها و نقشه‌های پیش‌یابی هواشناسی وضعیت جوی استان تهران نیمه ابری همراه با وزش باد و در بعضی ساعات وزش باد شدید وخیزش گردوخاک به‌ویژه در نیمه‌جنوبی پیش‌بینی می‌شود.

بر اساس بررسی داده‌ها و نقشه‌های پیش‌یابی هواشناسی، وضعیت جوی استان تهران طی امروز(۱۷ اردیبهشت)، آسمان نیمه ابری همراه با وزش باد و در بعضی ساعات همراه با وزش باد شدید به‌ویژه در ساعات بعدازظهر و شب و رگبار باران و رعدوبرق در مناطق مستعد با احتمال بارش تگرگ پیش‌بینی می‌شود.

شدت بارش در نیمه شمالی و ارتفاعات مورد انتظار است همچنین گاهی وزش باد خیلی شدید و خیزش گردوخاک به‌ویژه در نیمه‌جنوبی وغرب استان و گرد و غبار انتقالی از غرب کشور پیش‌بینی می‌شود.

روزهای یکشنبه تا چهارشنبه (۱۸ تا ۲۱ اردیبهشت) آسمان کمی ابری تا نیمه‌ابری و همراه با وزش باد و در بعضی ساعات با وزش باد شدید پیش‌بینی می‌شود. طی این مدت گاهی وزش باد شدید و خیزش گردوخاک به‌ویژه در نیمه‌جنوبی و غرب استان دور از انتظار نیست.

بر اساس اعلام اداره کل هواشناسی استان تهران، ایستگاه ورامین و فرودگاه امام خمینی (ره) با بیشینه دمای ۳۴ درجه سانتیگراد گرم‌ترین نقاط استان تهران در ۲۴ ساعت گذشته بوده‌اند.

آسمان تهران فردا (۱۸ اردیبهشت ) قسمتی ابری و گاهی وزش باد و از بعد از ظهر وزش باد شدید با حداقل دمای ۱۸ و حداکثر دمای ۲۶ درجه سانتیگراد و طی دوشنبه (۱۹ اردیبهشت) کمی ابری و وزش باد و گاهی وزش باد شدید با حداقل دمای ۱۸ و حداکثر دمای ۲۴ درجه سانتیگراد پیش‌بینی می‌شود.

 

 

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها