|

مرگ زن 38 ساله در حین جراحی زیبایی

جمعه گذشته 3نفر در پایتخت در 3نقطه مختلف قربانی حوادثی عجیب شدند و جانشان را از دست دادند.یکی از قربانیان زنی بود 38ساله که هنگام جراحی زیبایی جانش را از دست داد.

مرگ زن 38 ساله در حین جراحی زیبایی

جمعه گذشته 3نفر در پایتخت در 3نقطه مختلف قربانی حوادثی عجیب شدند و جانشان را از دست دادند.

به‌گزارش همشهری، یکی از قربانیان زنی بود 38ساله که هنگام جراحی زیبایی جانش را از دست داد. گزارش این حادثه ساعت 12ظهر جمعه بیست‌وششم فروردین ماه به قاضی محمد جواد شفیعی بازپرس جنایی تهران اعلام شد. بررسی‌ها حکایت از این داشت که زن جوان برای انجام جراحی زیبایی بینی به یکی از کلینیک‌های تهران مراجعه کرده بود اما زمانی که در اتاق عمل بود جانش را از دست داد. به‌دنبال این حادثه خانواده وی شکایتی علیه تیم جراحی مطرح کردند که پرونده برای رسیدگی بیشتر به دادسرای جرایم پزشکی فرستاده شد.

دومین حادثه نیز عصر جمعه به بازپرس ویژه قتل گزارش شد. قربانی حادثه دوم پسربچه 11ساله‌ای بود که در حادثه‌ای غم‌انگیز جانش را از دست داد. خانواده این پسربچه روز جمعه برای تفریح به ارتفاعات کن رفته بودند که پسربچه هنگام بازی به پایین دره سقوط کرده و جانش را از دست داد. جسد این پسربچه با دستور بازپرس جنایی تهران به پزشکی قانونی انتقال یافت.

 

اما آخرین قربانی آخرین روز هفته پایتخت پسری حدودا 30ساله بود که به عجیب‌ترین شکل ممکن جانش را از دست داد. گزارش این حادثه ساعت23 جمعه به بازپرس جنایی تهران اعلام شد. شب حادثه پسر جوان به همراه پدرش به پشت بام خانه خود که در حوالی خیابان هاشمی بود رفته بودند. به‌دلیل باد و بارندگی آنتن تلویزیون خانه آنها تکان خورده و پدر و پسر قصد داشتند هم آنتن را درست کنند و هم درپوش که در پشت بام برای خروجی آب بود را بردارند تا آب در پشت بام جمع نشود. اما ناگهان پسر جوان پایش لیز خورد و تعادلش را از دست داده و به پایین سقوط کرد. به‌دنبال این حادثه تلخ، بازپرس جنایی دستور داد تا جسد قربانی به پزشکی قانونی انتقال یابد.

 

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها