|

تصادف پژو ۴۰۵ با 2 کشته و 10 مصدوم در بزرگراه تهران - قم

تصادف یک دستگاه پژو ۴۰۵ حامل ۱۲ سرنشین با سمند، دو کشته و ۱۰ مصدوم برجای گذاشت.

تصادف پژو ۴۰۵ با 2 کشته و 10 مصدوم در بزرگراه تهران - قم

تصادف یک دستگاه پژو ۴۰۵ حامل ۱۲ سرنشین با سمند، دو کشته و ۱۰ مصدوم برجای گذاشت.

ساعت 23:26 شب گذشته (یکم فروردین) یک مورد حادثه تصادف بین دو دستگاه خودرو در مسیر جنوب به شمال بزرگراه تهران - قم،تقریباً 10 کیلومتری عوارضی به سامانه 125 آتش‌نشانی تهران اعلام شد که به سرعت آتش‌نشانان دو ایستگاه آتش‌نشانی به محل حادثه اعزام شدند.

آتش‌نشانان با حضور در محل حادثه مشاهده کردند دو دستگاه خودروی پژو 405 و سمند با یکدیگر برخورد کرده‌اند، راننده سمند که حال مساعدی داشت اعلام می‌کرد که در خودروی وی به غیر از وی (راننده) سرنشین دیگری حضور نداشته است اما خودروی پژو 405 ظاهراً 12 سرنشین حضور داشت که پیش از رسیدن آتش‌نشانان، تمام آن‌ها خارج شده و فقط راننده (مردی حدوداً 60 ساله) در خودرو محبوس شده بود.

ایربگ‌های خودروی پژو 405 عمل کرده اما راننده در خودرو محبوس و آسیب‌های زیادی دیده بود که آتش‌نشانان وی را از خودرو خارج کرده و تحویل عوامل اورژانس دادند که مشخص شد وی فوت کرده است.

11 سرنشین (سه خانم و هشت آقا) دیگر نیز همگی افغانستانی بوده که چهار نفر از آن‌ها دو پسر و دختر خردسال و مابقی جوان و بزرگسال بودند.

از بین این 11 سرنشین نیز یک مرد حدوداً 22 ساله فوت شده و مابقی نیز مصدومیت‌های شدیدی داشتند که همگی تحویل عوامل اورژانس شدند.

به گفته سید جلال ملکی؛ سخنگوی آتش‌نشانی تهران، در نهایت این حادثه دو فوتی و 10 مصدوم برجای گذاشت.

وی با اشاره به اتمام این عملیات در ساعت 1:18 بامداد پس از ایمن‌سازی محل حادثه و بازگشایی معبر، گفت: در نهایت محل حادثه برای بررسی علت تحویل عوامل پلیس راهور شد.

 

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها