|

افزایش ٣٨ درصدی تردد‌های نوروزی نسبت به نوروز سال قبل

معاون برنامه ریزی سازمان راهدارى و حمل‌ونقل جاده‌اى گفت: تردد‌های نوروزی ٣٨ درصد نسبت به نوروز سال قبل افزایش یافته است.

افزایش ٣٨ درصدی تردد‌های نوروزی نسبت به نوروز سال قبل

محمد تیموری، معاون برنامه ریزی سازمان راهدارى و حمل‌ونقل جاده‌اى در سفر به خراسان‌شمالى، اظهار کرد: تردد‌های نوروزی ٣٨ درصد نسبت به نوروز سال قبل افزایش یافته است.

به گزارش روابط عمومی سازمان راهدارى و حمل‌ونقل جاده‌اى خراسان شمالی، وی با عرض تبریک سال نو گفت: بعد از محدودیت‌هاى کرونایى طى دو سال اخیر، حجم ترددها و مسافرت‌ها در نوروز امسال افزایش چشمگیرى دارد و میانگین افزایش تردد در جاده هاى کشور حدود ٣٨ درصد نسبت به سال قبل افزایش یافته است.

معاون برنامه ریزی سازمان راهدارى و حمل و نقل جاده اى افزود: میزان تردد در خراسان‌شمالى تقریبا معادل کشورى رشد دارد و جاده‌هاى این استان به دلیل اتصال به بارگاه منور امام رضا (ع) و استان‌هاى شمالى از ترافیک بالایی برخوردار است.

 

تیموری با بیان اینکه امکانات ایمنى و رفاهى خوبى در جاده‌ها به خصوص در مجتمع‌هاى خدماتى رفاهى بین راهى فراهم شده است، ادامه داد: همه همکاران در کشور و این استان آماده باش کامل هستند تا خدمات بهینه‌اى را در دوران سفرهاى نوروزى به مسافران ارائه دهند.

وی خاطرنشان کرد: رانندگان با‌توجه به افزایش ترددها، نکات ایمنى را رعایت کنند و استراحت کافى داشته باشند تا کمک کنند نوروز کم‌خطر و کم حادثه‌اى داشته باشیم.

 

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها