|

خرید تور استانبول از لحظه آخر فقط با 9/190/000

خرید تور استانبول از لحظه آخر فقط با 9/190/000

قیمت تور استانبول کمتر از یک تور داخلی برای شما تمام می‌شود! شاید تعجب‌برانگیز باشد اما سفر به استانبول فقط با 9/190/000 دور از انتظار نیست. این تور به صورت اقساط بوده و حتی می‌توانید با پرداخت نصف هزینه در زمان رزرو مابقی را اقساط کنید؛ یعنی این تور استانبول برای شما 4/600/000 تمام می‌شود! قیمت این تور در مقایسه با تور استانبول 7 شب و 8 روز بسیار کمتر است و به شما فرصت یک سفر ارزان و اقتصادی را می‌دهد. این تور، تور استانبول قشم ایر است و هتل‌های آن نیز از 3 تا 5 ستاره هستند. شرایط این تور را در ادامه توضیح خواهیم داد.

تور استانبول با 9/190/000؟ شایعه یا واقعیت؟

شایعه نیست! با رزرو این تور در آژانس گردشگری لحظه آخر واقعا می‌توانید تنها با 9/190/000 به شهر استانبول سفر کنید. مسئله مهم دیگر این است که تور استانبول نام‌برده با 3 شب اقامت برگزار می‌شود. بنابراین فرصت کافی برای گشت و گذار در این شهر و خرید از مراکز خرید را خواهید داشت. تور استانبول قشم ایر از کیفیت بالایی برخوردار است و خدمات خوبی در طول مسیر به مسافران ارائه می‌دهد. پیشنهاد می‌کنیم به جای رزرو تور استانبول 7 شب و 8 روز، این تور را رزرو کنید؛ چرا که با 3 روز اقامت هم می‌توانید از جاذبه‌های دیدنی و جذاب زیادی دیدن کنید و یک سفر مختصر و مفید داشته باشید. تور 7 شب و 8 روز هزینه نسبتا بالاتری دارد و اگر می‌خواهید سفری مقرون به صرفه داشته باشید گزینه خوبی برای شما نخواهد بود.

آیا این تور اقساطی است؟ شرایط رزرو تور اقساطی استانبول به چه صورت است؟

بله. این تور یک تور استانبول قشم ایر اقساطی است؛ بنابراین شما می‌توانید به جای پرداخت نقدی و مبلغ 9/190/000، نصف مبلغ را پرداخت کرده و مابقی را قسط‌بندی نمایید. شرایط رزرو این تور به صورت اقساط به این صورت است که 50% مبلغ یعنی حدود 6/400/000 را پرداخت می‌کنید. مابقی مبلغ در مدت 6 تا 12 ماه به صورت قسطی از شما پرداخت می‌شود.

برای رزرو این تور به چک صیادی نیاز است. یک چک صیادی به مبلغ کل تور و به ازای هر ماه نیز یک چک صیادی باید به آژانس مربوطه ارائه دهید. روی هر قسط شما نیز درصد کمی به عنوان کارمزد اضافه می‌شود. به این ترتیب می‌توانید با کمترین هزینه به شهر استانبول سفر کنید. نیازی به ضامن هم ندارید و یک چک صیادی کفایت می‌کند.

تور استانبول 9/190/000 در هتل های 3 تا 5 ستاره برگزار می شود

شاید تصور کنید چون قیمت این تور پایین است؛ پس حتما در هتلی بی‌کیفیت اقامت می‌کنید؛ اما این طور نیست. اقامت شما در هتل‌های باکیفیت است. در حقیقت روی این تور هتل‌های مختلفی ارائه می‌شود که رده‍‌بندی آن‌ها نیز از 3 تا 5 ستاره است. ناگفته نماند که قیمت درج شده برای رزرو این تور با هتل 3 ستاره است و اگر بخواهید هتل خود را تغییر دهید کمی هزینه‌ها افزایش میابد. تعداد ستاره‌های هتل مستقیما روی تغییر قیمت تور موثر هستند؛ اما هتل روی این تور هتل گراند دنیز است که کیفیت بالایی دارد و خدمات خوبی به مسافران ارائه می‌دهد؛ بنابراین نیازی نیست بابت کیفیت نگران باشید. از جمله رایج خدمات این هتل می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • اسنک بار

  • پارکینگ

  • تاکسی سرویس

  • ترانسفر

  • رستوران

  • کافی شاپ

  • اینترنت

تور استانبول 9/190/000 با چه خدماتی برگزار می‌شود؟

مسلما اطلاع از خدمات هر تور قبل از رزرو آن برای مسافران اهمیت دارد. به همین علت باید بگوییم این تور هیچ فرقی با تورهای گران‌تر یا نقدی ندارد و هر خدماتی که در آن‌ها ارائه می‌شود در این تور هم وجود دارد. اصولا هر آژانس خدمات مختلفی برای ارائه تورها دارد؛ اما آژانس قصر شایان که مسئول برگزاری این تور است، خدمات زیر را در ارائه می‌دهد:

  • بلیط رفت و برگشت

  • اقامت در هتل با صبحانه رایگان

  • ترانسفر فرودگاهی

  • بیمه مسافرتی

  • تور لیدر فارسی زبان

زمان برگزاری این تور استانبول 25 تا 31 فروردین است

در خصوص تاریخ برگزاری تور استانبول با 9/190/000 تومان باید بگوییم این تور از تاریخ 25 تا 31 فروردین قابل رزرو است. پکیج اول از تاریخ 25 تا 28 فروردین، پکیج دوم از تاریخ 26 تا 29 فروردین و پکیج سوم از تاریخ 28 تا 31 فروردین برگزار می‌شود. شما می‌توانید این تور را در سه بازه زمانی مختلف با توجه به برنامه سفر خود رزرو نمایید.

چگونه می‌توانیم تور استانبول 9/190/000 تومان را رزرو کنیم؟

برای رزرو این تور کافیست به سایت آژانس لحظه آخر مراجعه نمایید و در بخش تورهای استانبول بهار، مشخصات و اطلاعات برگزاری این تور را مشاهده نمایید. پس از آن گزینه ثبت درخواست رزرو را انتخاب کنید و پس از وارد کردن مشخصات درخواست شما به آژانس مربوطه اعلام می‌شود. مشاوران آژانس قصر شایان در اسرع وقت با شما تماس گرفته و ضمن ارائه مشاوره رایگان تور مدنظر شما رزرو می‌شود.

 

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها