|

با تفریحات و خدمات رایگان استانبول آشنا شوید

با تفریحات و خدمات رایگان استانبول آشنا شوید

 

برای لذت بردن از سفر و تجربه تفریحات هیجان انگیز و احساسات دل‌نشین، لزوما نیازی به پرداخت هزینه های بالا نیست. تنها کافیست قبل از سفر درباره مقصد و تفریحات رایگان آن اطلاعات کاملی کسب کنید و با برنامه ریزی دقیق سفر خود را آغاز کنید. استانبول از مقصدهای محبوب گردشگری است که می‌توانید از تفریحات رایگان زیادی در این شهر لذت ببرید. در این مطلب به شما کمک می‌کنیم که تفریحات رایگان در استانبول را بشناسید و در ادامه با هتل گرین پارک مرتر یکی از مناسب ترین هتل های استانبول جهت اقامت آشنا شوید تا از سفر خود نهایت لذت را ببرید.

گشت و گذار در محله بالات (Balat)

بالات از محله‌های رنگارنگ استانبول است که گشت‌وگذار در آن را می‌توان از لذت‌بخش‌ترین تفریحات رایگان به شمار آورد. این محله خوش آب‌وهوا در حال حاضر محله‌ای توریستی است که ساختمان‌های رنگی، کالج‌های ارتودکس یونانی، کلیساهای سنت جورج و سنت استفن را در کوچه‌پس‌کوچه‌های خود دارد.

با رفتن به این محله، می‌توانید در فضایی شبیه به کارتون‌های کودکی قدم بزنید و مشغول تهیه عکس های زیبا و جذاب شوید.

 

بازدید از گالری و موزه های هنری

استانبول پایتخت هنر و فرهنگ است. گالری های هنری زیادی در قلب استانبول، خیابان استقلال وجود دارد که می توانید به صورت رایگان از آن ها بازدید کرده و لحظاتی زیبا و آرامبخش برای خود رقم بزنید.

از میان گالری های استانبول Ziberman، nev، Arter از معروف ترین ها هستند. Misir Apartmani نیز گالری پرطرفداری برای دوستداران هنر است که هر طبقه از آن به هنر خاصی اختصاص پیدا کرده.

بازدید از برخی از موزه های دولتی استانبول نیز مانند موزه هنرهای مدرن، در تمام روز های هفته و بازدید از موزه پرا ، در ساعات 6 تا 10 شب های جمعه رایگان است.

قدم زدن روی پل گالاتا

این پل با مسافتی معادل ۴۹۰ در قرن نوزدهم میلادی ساخته شده و یکی از بهترین مکان‌ها برای تماشای مناظر شهر است. قدم زدن در فضای پر جنب و جوش پل، همراه با تماشای ماهیگیران، مرغ‌های دریایی و پرنده‌های مهاجر زیبایی که بر فراز این پل در حال پرواز هستند، تجربه ای خاطره انگیز برای شما خواهد ساخت. می‌توانید با صرف هزینه ای اندک در کافه های دنج این مکان از نوشیدن چای نیز لذت ببرید.

تماشای نوازندگان و کنسرت های خیابانی

نوازندگان و خوانندگانی به زبان‌های مختلف دنیا، در خیابان‌های شلوغ استانبول مانند استقلال و تکسیم و یا حتی برخی وسایل حمل و نقل عمومی، در حال هنرنمایی برای انبوهی از مردم تماشاگر هستند. همراه شدن با دنیای موسیقی در کنار گردشگران دیگر، لحظاتی شاد را به شما هدیه می‌دهد.

قدم زدن در ساحل تنگه بسفر

تماشا و لمس دریا از بزرگترین لذت هایی است که هیچوقت تکراری نمی‌شود. این تنگه‌ دو نیمه اروپایی و آسیایی را به هم وصل کرده و چشم‌اندازی خارق‌العاده را به وجود آورده است. ببک و اورتاکوی نیز دو منطقه تماشایی نزدیک این تنگه هستند. بنابراین کفش هایی راحت بپوشید و از دقایق آرامبخش خود لذت ببرید.

بازدید از مسجد آبی

در استانبول معمولا مساجدی که نماز در آن‌ها برپا می‌شود برای بازدید رایگان هستند و می توانید در ساعاتی غیر از اقامه نماز از آن‌ها بازدید کنید. مسجد سلطان احمد که به مسجد آبی مشهور است در منطقه فاتح استانبول قرار دارد. بازدید از معماری شگفت انگیز مسجد، کاشی‌کاری های زیبا و فضای روحانی آن خالی از لطف نیست.

سایر تفریحات

گردش در پارک های مشهور استانبول مانند پارک ماچکا، پارک گلهانه که تکه‌ای از طبیعت در مرکز تاریخی استانبول هستند، عکاسی و قدم زدن زیر چترهای رنگی در خیابان زیبای کاراکوی، گشت و گذار در شلوغی بازار های تاریخی استانبول مانند بازار ادویه و... از دیگر تفریحات لذت بخشی هستند که نیازی به صرف هزینه برای آن‌ها نیست.

 

 

اگر قصد سفر به استانبول را دارید تنها آشنایی با تفریحات این شهر کافی نیست. برای برنامه ریزی دقیق تر، لازم است تا محل اقامت مناسبی را برای خود انتخاب کنید. پس با هتل گرین پارک مرتر آشنا شوید. که یک هتل 5 ستاره با امکانات رفاهی و عالی است و برای اقامتی به یاد ماندنی در استانبول مناسب می باشد.

هتل گرین پارک مرتر استانبول

هتل گرین پارک مرتر، یک هتل 5 ستاره در مرتر، قلب منطقه تجاری و صنعتی استانبول است که به مراکز خرید، نمایشگاه ها و فرودگاه آتاتورک دسترسی آسان دارد.

تمامی اتاق و سوئیت های هتل به زیبایی دکور شده و مجهز به امکاناتی مانند تهویه مطبوع، تلویزیون، یخچال، مینی بار، و حمام اختصاصی هستند که در کنار ارائه امکانات رفاهی و خدماتی مناسب در هتل، اقامتی راحت و به یاد ماندنی را برای مهمانان خود رقم می‌زند. بخشی از امکانات رفاهی و خدماتی که هتل گرین پارک مرتر به مهمانان ارائه می دهد:

  • رستوران های بین المللی و ترکی

  • کافی شاپ

  • استخر سرپوشیده و روباز

  • مرکز تناسب اندام و اسپا

  • سونا و جکوزی

  • حمام ترکی

  • سالن های کنفرانس و جلسات

  • پارکینگ

  • خدمات 24 ساعته اتاق

  • خشکشویی

  • صرافی

  • نگهداری از کودکان

  • اینترنت رایگان

موقعیت هتل

-ایستگاه مترو Merter: 500 متر

-مرکز شهر: 10 کیلومتر

-میدان تکسیم:12 کیلومتر

-فرودگاه آتاتورک: 15 کیلومتر

-مسجد ایاصوفیه: 8کیلومتر

رزرو هتل با بهترین قیمت در فلای تودی

فلای‌تودی، یکی از معتبرترین شرکت های ارائه دهنده خدمات گردشگری در ایران است که امکان انتخاب انواع هتل برای سلیقه‌های گوناگون، با هر بودجه ای را از میان بیش از 1 میلیون اقامتگاه فراهم کرده است. فلای‌تودی با گارانتی ارزان‌ترین قیمت هتل های خارجی در تمام نقاط جهان، به شما اطمینان می‌دهد تا با خیالی آسوده، هتل مورد نظر خود را با پایین‌ترین قیمت رزرو کنید.

تنها کافی است به وبسایت یا اپلیکیشن فلای تودی مراجعه و مقصد خود را انتخاب کنید، جزئیات امکانات تمامی هتل های موجود در مقصد به همراه قیمت در اختیار شما قرار می‌گیرد. پس از مقایسه قیمت، هتل خارجی مورد نظر خود را با ارزانترین قیمت رزرو کنید و واچر هتل را آنی و به صورت آنلاین دریاقت نمایید. پس از خرید نیز به صورت 24ساعته و در تمام روز های هفته با یک تماس از کارشناسان فلای ‌تودی پشتیبانی دریافت کنید.

 

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها