|

حضور آمارکتس در نمایشگاه iFX EXPO Dubai 2024

کارگزاری آمارکتس در تاریخ ۲۶ تا ۲۸ دی ماه در بزرگترین نمایشگاه «iFX EXPO Dubai 2024» حضور داشت.

حضور آمارکتس در نمایشگاه iFX EXPO Dubai 2024

کارگزاری آمارکتس در تاریخ ۲۶ تا ۲۸ دی ماه در بزرگترین نمایشگاه «iFX EXPO Dubai 2024» حضور داشت. این رویداد بزرگترین نمایشگاه مالی business-to-business در جهان است که متخصصان را در زمینه معاملات آنلاین، سرویس‌های مالی و فین‌تک از اروپا، آسیا و خاورمیانه گرد هم می‌آورد.

 

درباره فارکس iFX EXPO 2024

نمایشگاه iFX EXPO Dubai دبی رویدادی است که چشم‌اندازی در زمینه فین‌تک و جذاب‌ترین پیشرفت‌ها و نوآوری‌ها را در این حوزه و بخش‌های مربوطه ارائه می‌کند.

iFX EXPO در مدت دو روز برگزار شد و فرصت‌های متنوعی را برای به دست آوردن بینش و دیدگاه جدید با ارائه‌ها، کارگاه‌ها، و بحث‌های تعاملی راجع به نوآوری‌ها برای علاقه‌مندان در این حوزه فراهم کرد. بسیاری از کارشناسان این صنعت درباره موضوعات مالی مهمی که بر حوزه فین‌تک تاثیر می‌گذارند، مانند: پیامدهای نظارتی، روندهای بلاک چین، راه‌حل‌های پرداخت و موارد دیگر گفت‌وگو کردند.

درباره کارگزاری آمارکتس AMarkets

کارگزاری آمارکتس از سال ۲۰۰۷ به عنوان یک کارگزاری در بازار فارکس فعالیت خود را آغاز کرده و در این مسیر همواره تلاش کرده تا بهترین شرایط معاملاتی را برای مشتریان خود در سراسر جهان فراهم کند. تا به امروز بیش از ۱ میلیون مشتری و بیش از ۳ هزار همکار در سراسر جهان از خدمات آمارکتس استفاده می‌کنند و این کارگزاری موفق به دریافت چندین جایزه معتبر شده است که تاییدی بر قابل اعتماد بودن آن در صنعت فارکس است.

بخشی از جوایز کارگزاری آمارکتس

● بهترین اپلیکیشن معاملاتی موبایل ۲۰۲۳

  • توسعه پویا ۲۰۲۳

● بهترین کارگزاری آسیا ۲۰۲۱

● قابل اعتمادترین اپلیکیشن معاملاتی برای موبایل ۲۰۲۲

● سریع‌ترین کارگزار در حال رشد آسیا ۲۰۲۳

● بهترین برنامه همکاری ۲۰۲۳

ماموریت آمارکتس در صنعت فارکس

این بروکر بر این باور است که دانش و تخصص خود را برای توسعه محصولات با کیفیت سرمایه‌گذاری می‌کند و تلاش می‌کند آن را به بهترین شکل در این مسیر به کار گیرد تا محصولاتش را توسعه دهد و با ارائه خدمات باکیفیت و استثنایی در بازار فارکس، مشتریان خود را به طرفداران برند تبدیل کند. همچنین با برگزاری وبینارهای آموزشی فارکس به صورت رایگان قصد دارد که در این صنعت آموزش‌های مفیدی را در اختیار معامله‌گران قرار دهد تا آن‌ها بتوانند تجربیات موفق‌تری از معامله در بازار فارکس داشته باشند.

آمارکتس چه سرویس‌هایی را به معامله‌گران ارائه می‌دهد؟

کارگزاری آمارکتس در تلاش است تا همواره بتواند سرویس‌های متنوع و کاربردی را به کاربران ارائه دهد و در این مسیر موفق به کسب جایزه «معتبرترین کارگزار ۲۰۲۳» از FinanceFeeds شده است.

برخی از خدمات کارگزاری آمارکتس عبارتند از:

● اجرای دستورات معاملاتی در ۰.۰۳ ثانیه

● روش‌های متنوع واریز و برداشت: ریالی، کریپتو...

● اهرم معاملاتی (لوریج): ۱:۳۰۰۰

● معامله کالاها و شاخص‌ها بدون سوآپ

● ارائه نمادهای معاملاتی متنوع و سهام‌ها

● وبینارهای آموزشی رایگان و کاربردی برای کاربران

نکته پایانی

کارگزاری آمارکتس با هدف پیشرو بودن در صنعت فارکس و توسعه محصولات خود متناسب با ترندهای روز در بزرگترین نمایشگاه مالی، iFX EXPO Dubai 2024 شرکت کرد و با ایجاد بحث‌های سازنده با نمایندگان این صنعت از کشورهای مختلف، تلاش کرد تا فرصت‌های جدیدی را برای همکاری‌های بیشتر و ارائه خدمات بهتر ایجاد کند.

 

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها