|

دلایل استفاده از بروکر آلپاری

بازار فارکس در تمام دنیا محبوبیت بسیار زیادی دارد و کاربران آن روزانه از این بازار کسب درآمد می‌کنند. به همین علت فعالیت در بازارهای مالی بین‌المللی و رمز‌ ارزها بسیار جذاب است. برای فعالیت در این حوزه باید یک کارگزاری معتبر انتخاب کنید. در این بین بروکر آلپاری می‌تواند یاری‌گر شما در دنیای پرهیجان تجارت بین‌المللی باشد.

بازار فارکس در تمام دنیا محبوبیت بسیار زیادی دارد و کاربران آن روزانه از این بازار کسب درآمد می‌کنند. به همین علت فعالیت در بازارهای مالی بین‌المللی و رمز‌ ارزها بسیار جذاب است. برای فعالیت در این حوزه باید یک کارگزاری معتبر انتخاب کنید. در این بین بروکر آلپاری می‌تواند یاری‌گر شما در دنیای پرهیجان تجارت بین‌المللی باشد.

بازار فارکس در کشور ما نیز طرفداران بسیار زیادی داشته و از محبوبیت خوبی برخوردار است. به‌واسطه میزان تفاوت بالای نرخ دلار با ریال ایران، فعالیت در این بازار بیش از پیش برای کاربران ایرانی حائز اهمیت است. به همین علت بروکرهای متنوعی مشغول فعالیت در این بازار هستند. بهتر است بدانید بروکر آلپاری به عنوان یکی از معروف‌ترین کارگزاری‌های فعال، به ایرانیان نیز خدمات ارائه کرده و می‌تواند گزینه مناسبی برای شروع فعالیت شما در این مارکت باشد.

ممکن است بپرسید با وجود تعداد بسیار بالای بروکرها چرا باید بروکر آلپاری انتخاب شما باشد؟ با ما تا انتهای این مطلب همراه شوید تا پاسختان را دریافت کنید.

چرا بروکر آلپاری؟

در همین سال‌های گذشته به علت کمبود بروکرها خیلی مهم نبود که سرمایه‌گذار در چه بروکری ثبت نام کند. اما بعد از گذشت چند سال و آشنایی روزافزون مردم و کاربران با این مارکت، رشد تعداد کارگزاری‌های این بازار به طور صعودی بالا رفت، و انتخاب بروکر قابل اطمینان دشوار شد. ممکن است برخی بروکرهای فارکس، نه تنها معتبر نباشند، بلکه قصد از ایجاد این بروکرها کلاهبرداری و بالاکشیدن سرمایه مشتریان بازار فارکس باشد. به همین علت شناخت صحیح از ویژگی‌های یک بروکر معتبر می‌تواند بسیار برای شما ارزشمند و مفید باشد.

بروکر آلپاری فعالیت خود را در سال 1998 آغاز کرده و  دفتر مرکزی خود را در شهر سنت وینسنت احداث کرد. این سابقه و تجربه طولانی در حوزه بازارهای مالی باعث شد تا کاربران زیادی جذب این بروکر شوند. در حال حاضر بیش از دو میلیون کاربر فعال در سطح جهان در این بروکر مشغول فعالیت هستند. این کارگزاری بیش از 250 نماد معاملاتی را برای ترید کردن در اختیار کاربرانش قرار داده که از این نظر رقبا را پشت سر گذاشته است.

در این مقاله فرصت بررسی تخصصی بروکر آلپاری وجود ندارد، اما در ادامه به برخی از ویژگی‌های این کارگزاری خواهیم پرداخت. شما عزیزان می‌توانید با مراجعه به صفحه بروکر آلپاری در وب سایت ایران بروکر با ویژگی‌های به‌خصوص این بروکر بیشتر آشنا شوید.

مزایای بروکر آلپاری

تمامی کارگزاری‌های فعال در فارکس باید طبق استانداردها و قوانین بین‌المللی فعالیت داشته باشند. در این میان کارگزاری‌های زیادی نیز هستند که به صورت اسکم فعالیت کرده و هیچ پشتوانه و مجوزی ندارند.

۱. امنیت

آلپاری دارای رگوله FSA برای کاربران ایرانی است. این کارگزاری با سابقه طولانی فعالیتش، هرگز دچار مشکل نشده و همیشه سعی کرده فعالیت‌های خود را به‌صورت شفاف ارائه کند.

۲. انواع حساب‌های معاملاتی

بروکر آلپاری دارای متنوع‌ترین حساب‌های معاملاتی در بین کارگزاران فارکس است. شما با هر مقدار سرمایه امکان افتتاح حساب و شروع فعالیت را در بازار فارکس خواهید داشت. این کارگزاری پنج نوع حساب مختلف داشته و حداقل میزان سپرده‌گذاری در این بروکر یک دلار است.

۳. روش‌های واریز و برداشت

از مهمترین مشکلات ایرانیان در بازارهای مالی انتقال پول و سرمایه به حساب‌های شخصی و برداشت آن از این حساب‌هاست. خوشبختانه بروکر آلپاری انواع روش‌های واریز و برداشت را برای کاربران خود در دسترس قرار داده است. شما می‌توانید با استفاده از تاپ چنج (Top Change)، وبمانی، پرفکت‌مانی، نتلر، اسکریل و بیت‌کوین از حساب‌های خود برداشت داشته باشید.

۴. پشتیبانی

پشتیبانی قوی، یکی از ویژگی‌های بروکر آلپاری است. خوشبختانه این پشتیبانی به زبان فارسی بوده و به صورت تلگرام، چت زنده، تماس تلفنی و ایمیل می‌توانید با این کارگزاری ارتباط برقرار کنید.

قبل از ثبت نام در بروکر آلپاری به چه نکاتی توجه کنیم؟

تفاوتی ندارد که شما قصد ثبت نام در چه بروکری را دارید. حتماً باید قبل از هر اقدامی ابتدا سطح معلومات خود در بازار فارکس را بالا ببرید. بازار فارکس مانند یک شمشیر دو لبه است و همان طور که سود رسان است، ممکن است به شما ضرر بزند. سعی کنید قبل از هر اقدامی اطلاعات خود در زمینه بازار فارکس و بروکرها را بالا برده و بعد اقدام به ثبت‌نام یا خرید و فروش نمایید. داشتن سابقه و رگوله معتبر از مهمترین نکاتی است که باید رعایت شود.

 

 

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها