|

با لپ تاپ های جدید سامسونگ بوک 3 آشنا شوید

سامسونگ در مراسم آنپکد خود در کنار نسل جدید گوشی‌های پرچمدار خود، یعنی گلکسی اس ۲۳، از سری جدید لپ‌تاپ‌های Galaxy Book 3 رونمایی کرد.

با لپ تاپ های جدید سامسونگ بوک 3 آشنا شوید

سامسونگ در مراسم آنپکد خود در کنار نسل جدید گوشی‌های پرچمدار خود، یعنی گلکسی اس ۲۳، از سری جدید لپ‌تاپ‌های Galaxy Book 3 رونمایی کرد.

این مراسم که اولین مراسم حضوری سامسونگ پس از همه‌گیری ویروس کرونا بود، معرفی چندین محصول پرچمدار را به خود دید که لپ‌تاپ‌های گلکسی بوک ۳ هم جزو آن‌ها هستند.

سری جدید لپ‌تاپ‌های گلکسی بوک سامسونگ شامل پنج مدل Book3 هزار دلاری، Book3 Pro هزار و ۴۵۰ دلاری، Book3 360 ۱۳۰۰ دلاری، Book3 Pro360 هزار و ۹۰۰ دلاری و Book3 Ultra دو هزار و ۴۰۰ دلاری است. تمامی این لپ‌تاپ‌ها از آخرین پردازنده‌های نسل سیزدهم اینتل استفاده می‌کنند، تمام نمایشگرها دارای نسبت تصویر ۱۶ به ۱۰ هستند و مدل‌های پرو و الترا از فناوری صفحه‌نمایش AMOLED سامسونگ با وضوح 3K و نرخ تازه‌سازی ۱۲۰ هرتزی بهره می‌برند. همه مدل‌های ذکر شده اکنون برای پیش سفارش دردسترس بوده و از ۲۸ بهمن (۱۷ فوریه) به بازار جهانی راه پیدا می‌کنند.

گلکسی بوک ۳ الترا

این محصول جدید به مجموعه گلکسی بوک با تراشه‌های نسل سیزدهم Core i7 و i9 ۴۵ واتی اینتل و کارت گرافیک‌های قابل‌حمل سری ۴۰ جدید انویدیا عرضه می‌شود. این لپ‌تاپ با ضخامت ۱۶٫۵ میلی‌متر و وزن ۱٫۷۷ کیلوگرمی، ظرافت را در کنار قطعات قدرتمند و حس و حال پرچمدار ارائه می‌دهد. صفحه‌نمایش ۱۶ اینچی جدید AMOLED سامسونگ با وضوح 3K و نرخ تازه‌سازی ۱۲۰ هرتزی این لپ‌تاپ از HDR پشتیبانی می‌کند؛ ولی لمسی نیست. همچنین سامسونگ با یک وب‌کم 1080p با میکروفون دوگانه در کنار آن، تجربه تماس ویدئویی و استریم را بهبود بخشیده است.

گلکسی بوک ۳ پرو

مشخصات باقی لپ‌تاپ‌های سامسونگ، بدون درنظرگرفتن به‌روزرسانی قطعات و تغییر اندازه، تا حد زیادی مانند سال گذشته است. گلکسی بوک ۳ پرو با تراشه‌های ۲۸ واتی Core i5 و i7 نسل سیزدهم اینتل، اکنون در اندازه‌های ۱۴ و ۱۶ اینچی در دسترس است. هر دو اندازه همچنان نمایشگری با رزولوشن 3K را ارائه می‌دهند و مانند مدل الترا دارای همان پنل AMOLED هستند. این لپ‌ةاپ‌ها باریک‌ترین و سبک‌ترین مدل‌های این محدوده هستند؛ مدل ۱۴ اینچی فقط ۱۱٫۳ میلی‌متر ضخامت و ۱٫۲ کیلوگرم وزن دارد. ظاهر این لپ‌تاپ‌ها نیز تغییر زیادی نسبت به نسل پیشین نداشته است.

گلکسی بوک ۳ پرو ۳۶۰

امسال گلکسی بوک ۳ پرو ۳۶۰ تنها در سایز بزرگ ۱۶ اینچی موجود بوده که می‌توان بین مدل Wi-Fi یا 5G یکی را انتخاب کرد. همان صفحه‌نمایش AMOLED جدید 3K مدل‌های دیگر، اما این بار نسخه لمسی آن روی این لپ‌تاپ موجود است. تمام نسخه‌های ۳۶۰ گلکسی بوک سامسونگ دارای صفحه‌نمایش لمسی با لولا هستند که به کاربر این امکان را می‌دهد تا صفحه را تا پشت آن چرخاند و از آن مانند تبلت استفاده کرد؛ بنابراین حضور قلم S Pen که به‌صورت مغناطیسی به جلوی لپ‌تاپ می‌چسبد، در این مدل منطقی است. بقیه مشخصات این لپ‌تاپ مشابه نسخه پرو هستند و پردازنده‌های نسل سیزدهم Core i5 و i7 اینتل در داخل آن قرار دارند.

سامسونگ همچنین در حاشیه این مراسم هماهنگی بی‌نظیر اکوسیستم خود را با گوشی‌ها، تبلت‌ها، لپ‌تاپ‌ها و لوازم‌خانگی خود به رخ کشید.

مخاطبان می‌توانند برای مشاهده اطلاعات بیشتر به وب‌سایت رسمی سامسونگ مراجعه کنند.

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها