|

سبک ترین لپ تاپ جهان چه قابلیت‌هایی دارد؟

سبک ترین لپ تاپ جهان توسط فوجیتسو معرفی شد.

سبک ترین لپ تاپ جهان چه قابلیت‌هایی دارد؟

سبک ترین لپ تاپ جهان توسط فوجیتسو معرفی شد.

فوجیتسو از لپتاپ 634 گرمی به نام لایف بوک دبلیو یو-ایکس/جی2 رونمایی کرد که این لپتاپ از آیپدپرو 12.9 اینچی نیز سبک‌تر است.

سبک ترین لپ تاپ جهان به صفحه 13.3 اینچی فول‌اچ‌دی مجهز شده که درای وب‌کم و اثرانگشت است. این محصول جدید ابعادی برابر با 307 در 197 در 15.5 میلی‌متر دارد که به پردازنده نسل دوازدهم اینتل مجهز شده و با رم‌های 8، 16 و 32 گیگابایتی در بازار عرضه خواهد شد. همچنین این محصول سبک فضای ذخیره سازی برابر با 256گیگابایت تا 2 ترابایت همچنین درایو نوری خارجی نیز دارد.

WhatsApp-Image-2022-08-04-at-7.36.59-PM

ویژگی‌ها و قیمت سبک ترین لپ تاپ جهان

سبک ترین لپ تاپ جهان با بلوتوث 5.1 و وای‌فای 6 همچنین باتری 25 وات در دسترس کاربران قرار می‌گیرد که می‌توان باتری این محصول را یکی از معایب این لپ تاپ نام برد زیرا این میزان تقریبا یک چهارم باتری رقباست. البته فوجیتسو اعلام کرده که این باتری تا 11 ساعت بدون وقفه کار خواهد کرد ولی بعید خواهد بود زیرا باتری این دستگاه چنان کوچک است که با پاوربانک نیز شارژ خواهد شد.

باتوجه به آنکه این لپتاپ سبک است؛ پورت‌های کاملی را ارئه داده تا جایی که برخی لپ‌تاپ‌ها با وزنی بیشتر فاقد این نوع پورت‌ها هستند. از دیگر مشخصات این محصول می‌توان یک کارت‌خوان، سه پورت یو اس بی، یک پورت اچ دی ام آی، یک پورت اترنت گیگابایتی و دکمه پاور مجهز به اثرانگشت را نام برد.

شرکت فوجیتسو برای کاهش وزن این محصول خود از فیبر کربن استفاده کرده و با سه سال ضمانت همچنین سه سال اشتراک نرم‌افزار امنیتی به مصرف‌کنندگان ارائه می‌کند. البته به گفته این شرکت در حال حاضر سبک ترین لپ تاپ جهان فقط در ژاپن عرضه شده است که مدل برتر این محصول مدل دبلیو یو – ایکسو/جی2 با دو ترابایت حافظه و 32 گیگابایت رم همچنین ویندوز 11 پرو با قیمتی معادل 2400 دلار به فروش می‌رسد.

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها