|

وکیل تغییر نام و وکیل تخلفات اداری در چه حوزه هایی فعالیت می کنند؟

وکیل تغییر نام وکیلی است که در خصوص تغییر نام یا نام خانوادگی می تواند کارکرد خوبی داشته باشد.

وکیل تغییر نام و وکیل تخلفات اداری در چه حوزه هایی فعالیت می کنند؟

وکیل تغییر نام وکیلی است که در خصوص تغییر نام یا نام خانوادگی می تواند کارکرد خوبی داشته باشد. در واقع مسئله ای که وجود دارد این است که قانون تنها در شرایط خاصی امکان تغییر نام یا نام خانوادگی را به فرد می دهد. این شرایطی  است که یک وکیل تغییر نام بر اساس آن می تواند کارایی خودش را نشان دهد.

اما یک وکیل تخلفات اداری در مسیری جدا قدم بر می دارد. در واقع وکیل تخلفات اداری وکیلی است که می تواند از جانب موکل خود از یک دستگاه اجرایی و کارمندان آن شکایت کند و یا تخلفات آن ها را به مراجع بالاتر گزارش دهد. نکته ای که وجود دارد این است که مراجع رسیدگی به تخلفات اداری کمی با مراجع عمومی مانند دادگاه هایی که می شناسیم متفاوت است. اولین مرجع رسیدگی به این تخلفات، کمیته تخلفات اداره مذکور است و در نهایت این تخلف به دیوان عالی اداری می رسد و تحت بررسی آن ها قرار می گیرد.

همانطور که مشخص است هر کدام از این دو گروه وکلا کارایی مهمی می توانند برای ما داشته باشند. بنابراین پیدا کردن و انتخاب این دسته از وکلا کار چندان ساده ای محسوب نمی شود. در این مسیر شما می توانید از گروه وکلای عدالت نویسان کمک بگیرید.

چرا وکیل تغییر نام برای ما مهم است؟

وکیل تغییر نام کسی است که می تواند به ما در خصوص تغییر نام یا نام خانوادگی کمک کند. این وکیل به خوبی می داند که باید از کدام مسیر اقدام کرد و تحت چه شرایطی قانون امکان استفاده از این شرایط را برای ما فراهم می آورد. به طور کلی تغییر نام، به خصوص تغییر نام خانوادگی در قانون به معنی تغییر بسیاری از اسناد رسمی و غیر رسمی. به طور مثال شما با یک عنوان شناسنامه گرفته اید و با همان عنوان و نام خانوادگی مدارک تحصیلی خودتان را به دست آورید. حال با تغییر نام باید این اسناد نیز تغییر پیدا کند و اینجاست که قانون نسبت به تغییر نام حساس می شود.

به طور کلی می توانیم اینگونه بیان کنیم که وکیل تغییر نام به عنوان یک وکیل حقوقی به خوبی می داند که به چه شکل می تواند قانون را راضی به این کار کند. نکته ای که وجود دارد این است که در این مسیر تجربه حرف اول را می زند. بنابراین از گروه وکلای عدالت نویسان بخواهید که با تجربه ترین وکلا را در اختیار شما قرار دهند.

33333333333333

وکیل تخلفات اداری و کارکردی که دارد

وکیل تخلفات اداری از جمله وکلای خاص در قانون ایران محسوب می شود. مسئله ای که وجود دارد این است که کارمندان و افراد دستگاه های دولتی و اجرایی و به طور کلی دستگاه های حکومتی تحت قوانین و وظایف خاصی عمل می کنند. حال اگر این وظیفه نادیده گرفته شود و یا به درستی به آن پرداخته نشود. همچنین اگر افراد از موقعیت خود در این دستگاه ها سوء استفاده کرده باشند در واقع مشمول تخلفات اداری می شوند. اینجاست که وکیل تخلفات اداری می تواند کارایی خودش را به خوبی نشان دهد.

در واقع وکیل تخلفات اداری به خوبی می داند که روند رسیدگی به این تخلفات نسبت به سایر تخلفات و جرایم کمی متفاوت تر است. چرا که این تخلفات بر اساس قوانین کشور، قوانین دولت  و قوانین مربوط به ادارات مورد بررسی قرار می گیرد. همین مسئله می تواند کمی کارکرد این وکیل را تحت الشعاع قرار دهد. شاید پیدا کردن یک وکیل در حوزه تخلفات اداری کار چندان ساده ای نباشد. اما نگران نباشید، گروه وکلای عدالت نویسان می تواند به شما بهترین وکلا را در این حوزه معرفی کند. تنها کافی است یکبار امتحان کنید. 

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها