|

وکیل طلاق کار را ساده تر می کند!

وکیل طلاق یکی از مهمترین وکلا در حوزه قانون خانواده محسوب می شود.

وکیل طلاق کار را ساده تر می کند!

وکیل طلاق یکی از مهمترین وکلا در حوزه قانون خانواده محسوب می شود. این وکیل موظف است بر اساس قانون و شرع حق موکل خود را در جریان طلاق حفظ کند. در واقع ما از وکیل طلاق این انتظار را داریم که بتواند بر اساس قوانین خانواده و بر اساس سند ازدواج و سایر فاکتورها امکان طلاق موکل خود را در بهترین و سریع ترین حالت امکان پذیر کند. بنابراین در روند طلاق نه تنها احقاق و حفظ حقوق اهمیت دارد، بلکه زمان دادرسی و اعلام نظر نهایی دادگاه نیز می تواند بسیار مهم باشد.

یک پرونده طلاق می تواند تا ماه ها و حتی سال ها ادامه دار شود. این روند فرسایشی هم از نظر مالی و هم از نظر روانی می تواند تاثیرات بسیار منفی بر روی طرفین دعوی و اطرافیان آن ها داشته باشد. از این روست که پیشنهاد می شود حتما از یک وکیل طلاق در تهران  مجرب در این زمینه استفاده شود. زیرا این وکیل می داند که از چه طریقی می تواند دعوی را به نحوی پیش ببرد که در سریع ترین زمان ممکن بهترین نتیجه برای موکلش اتفاق بیفتد.

اما این در پرونده طلاق چه حقوقی وجود دارد که یک وکیل طلاق می خواهد آن ها را برای موکل خود حفظ کند؟ این وکیل چگونه می تواند این کار را انجام دهد؟ پاسخ این دو پرسش ما را می تواند به این مفهوم برساند که کارکرد وکیل طلاق برای ما چه خواهد بود و ما چه انتظاراتی از این وکیل می توانیم داشته باشیم. بعد از فهم این موضوع می توانیم ساده تر سراغ انتخاب بهترین وکیل طلاق برویم. نظر شما چیست؟

2222

ازدواج، قراردادی اجتماعی

ازدواج از دید قانون یک قرارداد میان دو طرف محسوب می شود که بر اساس این قرارداد طرفین تعهداتی را نسبت به یک دیگر عهده دار می شوند. بنابراین با امضای سند ازدواج یا بهتر بگوییم با امضای قرارداد ازدواج تعهداتی برای دو طرف ایجاد می شود که از نظر قانون و شرع این تعهدات لازم الاجرا محسوب می شود. بنابراین اگر هر کدام از طرفین این قرارداد به تعهدات خود عمل نکند و یا ناقص عمل کند عملا امکان شکایت و احقاق حق برای طرف مقابل ایجاد می شود.

بنابراین زمانی که گفته می شود وکیل طلاق باید بتواند از حقوق موکل خود در روند طلاق دفاع کند دقیقا منظورمان همان حقوقی است که در سند ازدواج قید شده است.

این حقوق عبارتند از یک سری بندهای عمومی که برای برقراری رابطه ازدواج باید در این سند به امضای طرفین برسد و بندهایی که طرفین بر اساس توافق آن ها را در این سند قرار می دهند. به طور مثال حق طلاق به عنوان یک بند یا تعهد عمومی شناخته نمی شود، بلکه طرفین بر اساس توافق می توانند از این بند استفاده کنند.

حال یک وکیل طلاق باید بر اساس این بندها و شرایط حاضر سعی کند از حقوق موکل خود دفاع کند. یادتان باشد که در مسیر دادگاه باید تک تک این بندها و تعهدات مورد بررسی قرار بگیرد و در مورد هر کدام از آنها دادگاه به یک اجماع برسد تا در نهایت امکان صدور حکم طلاق وجود داشته باشد.

3333

بهترین وکیل طلاق

اما چگونه می توان بهترین وکیل طلاق را پیدا کرد؟ شما وکیلی میخواهید که تخصص و دانش کافی در حوزه قوانین خانواده و قوانین شرعی داشته باشد. اما این تمام کار نیست. همانطور که گفتیم مسئله مهم دیگر، زمان رسیدگی و اعلام نظر دادگاه است. در واقع دعوا های طلاق می تواند تا چند سال طول بکشد. این تجربه وکیل طلاق است که می تواند کاری کند تا یک پرونده روند سریع تری پیدا کند.

گروه وکلای پارسا به عنوان یکی از معتبرترین و قدیمی ترین گروه های حقوقی در کشور می تواند بهترین و با تجربه ترین وکلای طلاق را در اختیار شما قرار دهد. یادتان باشد شما در این مسیر قرار نیست تنها باشید. وکلای پارسا همواره در کنار شماست.

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها