|

معرفی 5 گوشی میان رده سامسونگ در سال 1401

این روزها به دلیل قیمت بالای گوشی ها، در اغلب اوقات نمی توان گوشی های پرچم دار بازار را در دست گرفت.

معرفی 5 گوشی میان رده سامسونگ در سال 1401

این روزها به دلیل قیمت بالای گوشی ها، در اغلب اوقات نمی توان گوشی های پرچم دار بازار را در دست گرفت. اگر به دنبال یک گوشی پر قدرت و اقتصادی هستید که هم کیفیت بالایی داشته باشد و هم از قیمت مناسب برخوردار باشد، بهتر است گوشی های میان رده سامسونگ را انتخاب کنید.

در ادامه 5 گوشی میان رده سامسونگ را به شما معرفی می کنیم.

سامسونگ M52 10G

این گوشی جز پرچم داران قدیمی است و در بین گوشی های سامسونگ بسیار قدرتمند بوده است. اگر به دنبال یک گوشی پرقدرت و اقتصادی هستید این گوشی به شدت به شما پیشنهاد میشود.

این گوشی دارای صفحه نمایش Display است و دارای تایپ سوپر آمولد پلاس (SUPER AMOLED PLUS )، سایز 7/6 اینچی و رزولیشن 1080.2400 ( 393 PIP DENSITY ) است. همچنین از لحاظ HERTZ: نرخ نو سازی تصویر 120hz دارد.

حافظه و رم ( STORAGE RAM ) : 128GB 6 GB RAM ، 128 GB 8 GB RAM

سامسونگ  galaxy A73

گوشی سامسونگ A73 یک گوشی بسیار زیبا در رنگ های جذاب و فوق العاده لطیف است. طراحی به سک 2022 است، مینیمال و تخت است. این گوشی پنل پشتی با فریم میانی هم تراز است مانند نمایشگر؛ برآمدگی دوربین ها به یک بلوغی رسیده، اگر A71 را با A72  و A73 مقایسه بکنیم متوجه تحول ساختار پنل پشتی دوربین ها می شویم. نکته جالب A73 این است که از A72 کوتاه تر شده، سبک و باریک تر شده و همچنین از A53 هم سبک و باریک تر است.

 این گوشی بسیار خوش دست بوده و قیمت آن نسبت به کارایی اش بسیار مناسب است.

سامسونگ  Galaxy A33

33

شرکت سامسونگ برای اولین بار آمده است جک، هدفون و شارژر را از میان رده های خود حذف کرده است و در کل تصمیم خوبی گرفته نشده، چون کلی هزینه های اضافه بروی خریداران خود میگذارد.

گلکسی A33 یک گوشی شیک و مقاوم است، بدنه و فرم پلاستیکی در هر چهار تا رنگ آن یعنی مشکی و سفید و آبی و هلویی همرنگ هستند و بسیار زیبا هستند. این گوشی همچنین گواهی RP67 هم دارد. وزن آن 186 گرم و نسبتاً خوش دست است.

سامسونگ  Galaxy A23

این گوشی دارای چهارتا لنز است و ترند است در گوشی های طراحی، برآمدگی لنز آن معقول است و اذیت کننده نیست، قاب پشتی براق است و در رنگ های روشن آن جای اثر انگشت میماند اما زیاد مشخص نیست، دورتادور گوشی هم پلاستیک است و با همان رنگ قاب! اسپیکر، میکروفون و جک 3 میلی متری صدا و لبه ی سمت راست این گوشی پاور قرار دارد که حسگر اثر انگشت هم دارد.

در کل گوشی شیک و اقتصادی است.

سامسونگ  Galaxy M31

این گوشی میان‌رده‌ کهکشانی نیز عکس‌های باکیفیت و قابل قبولی را ثبت می‌کند. مشخصات دوربین چهارگانه‌ی این گوشی هوشمند عبارت است از: 64 مگاپیکسل 0.8 میکرومتر سایز پیکسل، 1/1.72 اینچ سایز سنسور، لنز واید 26 میلی‌متری، f/1.8، فوکوس خودکار با تشخیص فاز + 8 مگاپیکسل لنز فوق‌عریض 12 میلی‌متری و دارای سنسور /4.0 اینچ است.

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها