|

آشنایی با انواع کد تخفیف فروشگاه های اینترنتی؛ نحوه استفاده و مزایای آن برای مشتریان

در طی سال‌های اخیر بازار خریدهای اینترنتی در ایران بسیار داغ شده است. دیگر نیازی نیست برای خرید خدمات یا کالاهای مورد نیاز خود در ترافیک منتظر بمانیم و زمان زیادی از روز خود را صرف انجام خریدهای مختلف بکنیم.

آشنایی با انواع کد تخفیف فروشگاه های اینترنتی؛ نحوه استفاده و مزایای آن برای مشتریان

همچنین همراه با رشد خریدهای اینترنتی، استفاده از کدهای تخفیف نیز رشد بسیاری داشته است و سایت‌ها و فروشگاه‌های مختلف برای اینکه بتوانند خدمات خود را بهتر به مشتریان خود ارائه بدهند، کدهای تخفیف مختلفی را در اختیار مشتریان خود قرار می‌دهند.

سه پلتفرم معروف در حوزه خدمات

در ادامه سه پلتفرم موفق در سال گذشته را مورد نقد و بررسی قرار می‌دهیم و راه های دریافت کد تخفیف این فروشگاه های اینترنتی را به شما خواهیم گفت.

بیمه بازار

فروشگاه اینترنتی بیمه بازار یکی از بزرگ‌ترین پلتفرم‌های مقایسه و خرید بیمه به صورت آنلاین در ایران است. این پلتفرم با هدف افزایش دسترسی و همچنین اطلاع رسانی آگاهانه در رابطه با خدمات بیمه، تغییر بزرگی را در بازار بیمه کشور ایجاد کرد.

فروشگاه اینترنتی بیمه بازار در واقع بانکی از اطلاعات مورد نیاز در خصوص بیمه را در اختیار کاربران مختلف قرار می‌دهد و با هدف مقایسه و خرید انواع بیمه از جمله بیمه خودرو، بیمه سلامت، بیمه مسافرتی، بیمه مسئولیت، بیمه شخص ثالث، بیمه خانواده و... به صورت آنلاین فعالیت می‌کند.

برخی از مزایای استفاده از پلتفرم بیمه بازار

  • دسترسی آنلاین و آسان به تمامی بیمه‌ها در سراسر ایران

  • ارائه خدمات بازاریابی بیمه در تلوزیون و رادیو

  • قیمت‌های مناسب و رقابتی در بین شرکت‌های ارائه دهنده خدمات بیمه

  • برخورداری از پشتیبانی 24 ساعته از طریق تماس تلفنی و چت آنلاین

  • ارائه خدمات پس از فروش بهتر به مشتریان

در کل می‌توان گفت که فروشگاه اینترنتی بیمه بازار یک پلتفرم قابل اعتماد برای خرید خدمات بیمه به صورت آنلاین است و یکی از پیشگامان این عرصه به حساب می‌آید.

نحوه دریافت و استفاده از کد تخفیف بیمه بازار

همچنین برای استفاده و خرید بیمه از فروشگاه اینترنتی بیمه بازار نیز می‌توان از طریق کدهای تخفیف که در وبسایت موپُن وجود دارند، خریدی به صرفه تر و لذت بخش تر را تجربه کنید.

برای استفاده از این کدهای تخفیف در خریدهای خود از بیمه بازار فقط کافی است وارد صفحه اختصاصی فروشگاه اینترنتی بیمه بازار در وبسایت موپُن شوید و کد تخفیف بیمه بازار را دریافت و استفاده کنید.

اسنپ

کد تخفیف اسنپ

پلتفرم اسنپ یکی از معتبرترین و مشهورترین پلتفرم‌های ارائه دهنده خدمات حمل و نقل در ایران است. این پلتفرم توانسته است با ارائه خدمات متنوع و با کیفت خود به افراد مختلف، بازار کار خوبی را برای رانندگان به وجود آورد و همچنین دغدغه افراد در خصوص نحوه حمل و نقل را برطرف کند.

اسنپ یک سامانه مبتنی بر اینترنت است!

به این معنی که افراد مختلف می‌توانند از طریق اینترنت به راحتی برای رفت و آمد خود به رانندگان مختلف متصل شده و برای حمل و نقل خود از خدمات تاکسی رانی این پلتفرم استفاده کنند.

همچنین پلتفرم اسنپ خدمات متنوع دیگری را نیز در اختیار مشتریان خود قرار داده است که از جمله آن‌ها می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  1. اسنپ فود

  2. اسنپ مارکت

  3. اسنپ بایک

  4. اسنپ تاکسی

  5. و...

 

 

نحوه دریافت و استفاده از کد تخفیف اسنپ

شما می‌توانید برای استفاده از خدمات متنوع و مختلف اسنپ از کدهای تخفیف موجود در وبسایت موپُن استفاده بکنید.

در سایت موپُن کدهای تخفیف بسیار زیادی برای انواع خدمات اسنپ وجود دارند که بر اساس نیاز خود می‌توانید هر کدام از انواع کد تخفیف اسنپ را مشاهده کرده و برای خریدهای خود از پلتفرم‌های اسنپ مورد استفاده قرار دهید و خرید آسان‌تر و به صرفه‌تری را تجربه کنید.

باسلام

باسلام یکی از معروف‌ترین پلتفرم‌ها و فروشگاه‌های اینترنتی در زمینه ایجاد ارتباط بین فروشندگان و مشتریان به صورت آنلاین در سراسر کشور است. در واقع وظیفه اصلی این پلتفرم ایجاد ارتباط بین فروشندگان و مشتریان است که به دلیل مزیت‌های بی نظیری مانند راحتی، سرعت و کیفیت کارایی و... که دارد، همیشه مورد توجه و استفاده کاربران مختلف قرار گرفته است.

خدمات پلتفرم باسلام عمدتا برای فروش محصولات و خدمات مختلف است. اما به دلیل رشد قابل توجه این پلتفرم در طی سال‌های اخیر، خدمات جانبی و متنوع دیگری نیز به آن افزوده شده است.

برخی از خدمات پلتفرم باسلام

1.ایجاد ارتباط بین فروشندگان و مشتریان برای خرید و فروش محصولات و خدمات مختلف در یک فضای ایمن و قابل اعتماد

2.نمایش محصولات و خدمات در یک پلتفرم محبوب و رابط کاربری عالی

3.پلتفرم باسلام قابلیت پرداخت آنلاین برای کاربران و مشتریان خود فراهم کرده است تا خریداران بتوانند به راحتی و در امنیت کامل محصولات مورد نظر خود را خریداری کنند.

4.همچنین مشتریان و افرادی که از طریق پلتفرم باسلام کالاهای مورد نظر خود را از سراسر ایران سفارش می‌دهند، برای دریافت کالاها، پلتفرم باسلام امکانی را در اختیار مشتریان خود قرار داده است که کالاهای خریداری شده در بالاترین کیفیت خود به دست مشتریان برسند و همچنین فروشندگان نیز بتوانند به راحتی کالاهای خود را به شهرهای مختلف و حتی خارج از کشور ارسال کنند.

نحوه دریافت و استفاده از کد تخفیف باسلام

با توجه به خدمات و ویژگی‌های مختلفی که پلتفرم باسلام دارد، شما به راحتی می‌توانید با استفاده از انواع کد تخفیف باسلام که در وبسایت موپُن قابل دسترسی هستند، خریدی به صرفه تر را از پلتفرم باسلام تجربه کنید.

همچنین اگر تا به حال از پلتفرم باسلام خریدی نداشتید به راحتی می‌توانید با استفاده از کد تخفیف اولین خرید باسلام که در سایت موپُن در دسترس است، اولین خرید خود را به صورت به صرف‌تر و لذت بخش تر انجام دهید.

سخن پایانی

وبسایت موپُن در تلاش است تا با ارائه کدهای تخفیف مختلف برای انواع فروشگاه‌های اینترنتی، فضایی را برای مشتریان و کاربران مختلف فراهم کند که کاربران به راحتی بتوانند انواع کد تخفیف ها را مشاهده کنند و برای خریدهای خود از این تخفیف های فوق العاده استفاده کنند.

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها