|

خرید بلیط هواپیما چارتری از اسنپ

سفر روی ابرها و دیدن شهرهای بزرگ و کوچک در یک قاب یکی از جذاب‌ترین تجربه‌های زندگی هر فردی است.

خرید بلیط هواپیما چارتری از اسنپ

سفر روی ابرها و دیدن شهرهای بزرگ و کوچک در یک قاب یکی از جذاب‌ترین تجربه‌های زندگی هر فردی است. برای خلق این تجربه اولین قدم این است که وسیله سفر را انتخاب کنید و بلیط هواپیما را برای دیدن دنیا از بالای ابرها بخرید.

هواپیما همان وسیله‌ای است که شما را برای دیدن دنیای بالای ابرها و پرواز روی کوه‌ها، دشت‌ها و دریاها همراهی می‌کند و هر دقیقه از مسیر سفر یک قاب جدید از دیدنی‌های جهان را نشانتان می‌دهد.

اگر بار اولتان است که می‌خواهید خودتان را به یک سفر هوایی مهمان کنید، یا اینکه بودجه‌تان محدود است و فقط وقتی می‌توانید با هواپیما همسفر شوید که بلیط زیر قیمت پیدا کنید، فرصت خرید بلیط چارتری هواپیما از اسنپ را از دست ندهید.

بلیط­های چارتری هواپیما که به عنوان بلیط­های لحظه آخری هم شناخته می‌شوند ارزان‌ترین بلیط­های هواپیما در فصل‌های کم گردشگر سال هستند. چون چارتر کننده چاره‌ای جز فروش بلیط زیر قیمت ندارد و اگر روی قیمت اصلی بلیط پافشاری کند، هواپیما باید خالی و بدون تکمیل ظرفیت مسافرانش پرواز کند.

در اینجا راه و روش پیدا کردن بلیط­های چارتری ارزان هواپیما و خرید آن‌ها را برایتان آورده‌ایم؛ تا همین حالا بتوانید بلیطی که با بودجه‌تان همخوانی دارد را بخرید و یک سفر هوایی را تجربه کنید.

نصب سوپر اپلیکیشن اسنپ برای خرید بلیط هواپیما

برای خرید بلیط هواپیما چارتری باید سریع عمل کنید، چون مسافران زیادی به دنبال این پروازها هستند و هرلحظه ممکن است ظرفیت بلیط­های هواپیما که چارتری عرضه شده‌اند به پایان برسد؛ بنابراین برای خرید بلیط هواپیما لازم است که سریع‌تر از دیگران پروازهای چارتری را پیدا کنید و بلیط مورد نظرتان را برای سفر داخلی یا خارجی که در پیش دارید بخرید.

سوپر اپلیکیشن اسنپ این امکان را برای دوستداران پروازهای چارتری فراهم کرده که در عرض چند ساعت پروازهای دلخواهشان را با کمک این اپلیکیشن پیدا کرده و خرید بلیط هواپیما چارتری را به راحتی انجام دهند؛ بنابراین برای خرید بلیط هواپیما در قدم اول لازم است که سوپر اپ اسنپ را روی گوشی تلفن همراهتان نصب کنید.

انتخاب آیکون بلیط سفر

856

 

پس از نصب اپلیکیشن اسنپ روی گوشی همراهتان لازم است که وارد بخش خرید بلیط هواپیما شوید. با انتخاب آیکون بلیط سفر می‌توانید خرید بلیط هواپیما داخلی، بلیط هواپیما داخلی یا قطار و اتوبوس را مشاهده کنید.

در این بخش برای سفرهای داخلی لازم است که آیکون پرواز را برای خرید بلیط هواپیما داخلی انتخاب کنید. اگر سفر خارجی در پیش رو دارید هم آیکون پرواز خارجی می‌تواند برای خرید بلیط لحظه آخری کمکتان کند.

https://snapp.ir/flights-ticket/

مشخص کردن نوع بلیط هواپیما

کسانی که قصد سفر خارجی دارند معمولاً به دنبال بلیط رفت و برگشت هستند. این گروه می‌توانند از طریق اسنپ بلیط دوطرفه را تهیه کنند. برای سفرهای گردشگری داخلی هم می‌توانید بلیط دوطرفه هواپیما را از اسنپ بخرید و نگران بازگشتتان از سفر در ساعت و روز معین نباشید. چون بلیط برگشتتان هم آماده است و می‌توانید به فرودگاه مراجعه کنید و به مبدا سفرتان برگردید.

در اسنپ بلیط­های یک طرفه هم برای کسانی که قصد دارند بین مبدا و مقصد مشخصی سفر کنند وجود دارد؛ بنابراین اگر قصد دارید که بلیط یک طرفه برای سفرهای خودتان بخرید، فقط باید مبدا و مقصد سفرتان را در سوپر اپ اسنپ مشخص کنید و بلیط هواپیما را برای سفرتان تهیه کنید.

پیدا کردن پروازهای چارتری یا لحظه آخری

پیدا کردن بلیط­های لحظه آخری در اسنپ ساده‌تر از آن چیزی است که فکرش را می‌کنید. مبدا و مقصد سفرتان را مشخص کنید و به دنبال هواپیماهایی بگردید که تعداد کمی از ظرفیت آن‌ها باقی‌مانده. این هواپیماها با برچسب چارتری هم علامت‌گذاری شده‌اند؛ بنابراین برای پیدا کردن پروازهای لحظه آخری کافی است که ظرفیت هواپیما و برچسب آن را بررسی کنید و اگر هواپیما چارتری است، خرید بلیط هواپیما را زیر قیمت انجام دهید.

تکمیل اطلاعات و نهایی شدن خرید بلیط هواپیما

برای نهایی شدن خرید بلیط هواپیما لحظه آخری باید تعداد مسافران را مشخص کنید و اطلاعات پرواز و شرایط کنسلی که برای پرواز در نظر گرفته شده را بخوانید. پس از آن باید اطلاعات مسافران و شماره موبایل و ایمیلتان را وارد کنید و در نهایت هزینه بلیط را بپردازید تا خرید بلیط چارتری از اسنپ قطعی شود.

با تکمیل این مراحل یک صندلی هواپیما برای سفر به نام شما رزرو می‌شود و می‌توانید سفری ارزان و لذت‌بخش را به هر نقطه از ایران و جهان که دلتان می‌خواهد تجربه کنید.

 

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها