|

درب لابی فلزی بخریم یا چوبی + بررسی مشخصات و لیست قیمت

درب ورودی ساختمان از مهمترین دربهای نصب شده است که امنیت ساختمان را تامین می‌کند. این دربها دارای مدلهای مختلف بوده که بر اساس نوع کاربرد بر اساس ساختاری خاص و استاندارد طراحی و تولید می‌شوند.

درب لابی فلزی بخریم یا چوبی + بررسی مشخصات و لیست قیمت

درب ورودی ساختمان از مهمترین دربهای نصب شده است که امنیت ساختمان را تامین می‌کند. این دربها دارای مدلهای مختلف بوده که بر اساس نوع کاربرد بر اساس ساختاری خاص و استاندارد طراحی و تولید می‌شوند. از انواع درب ورودی ساختمان می توان به درب لابی، درب حیاط، درب ویلایی و درب واحد آپارتمان اشاره نمود. درب ضد سرقت از جدیدترین نمونه‌های درب ورودی ساختمان است که به دلیل امنیت بسیار بالا که در ساختار این درب استفاده شده احتمال سرقت را بسیار کاهش می دهد. از محصولاتی مانند درب ضد سرقت دو لنگه و سه لنگه معمولا به عنوان درب ورودی لابی در ساختمان های لوکس و مدرن استفاده می‌شود.

 

آشنایی با انواع درب ورودی ساختمان

دربهای ورودی ساختمان بر اساس نوع کاربرد و متریال مورد استفاده برای ساخت، دارای مدلهای مختلفی هستند. اگر بخواهیم انواع درب ورودی را نام ببریم می‌توان به این موارد اشاره نمود:

  • درب حیاط
  • درب پارکینگ
  • درب ورودی لابی
  • درب ویلا و باغ
  • درب واحدهای آپارتمانی

دربهای ورودی مهمترین و اصلی‌ترین تجهیزات برای ایجاد امنیت در ساختمان‌ها هستند و به همین دلیل مقاومت آنها بسیار مورد اهمیت است. 

درب لابی چوبی و فلزی از سری محصولاتی است که در این روزها بسیار محبوب شده و بیشتر برای ساختمان هایی که متراژ بزرگی دارند و دارای طراحی لوکس هستند مورد استفاده قرار می‌گیرد. درب ورودی لابی را می‌توان از سری محصولات درب ضد سرقت لوکس دانست.

قیمت درب ورودی لابی چوبی

با انواع درب لابی آشنا شوید.

دربهای لابی را می توان در دسته بندی های مختلفی گروه بندی نمود. از لحاظ ابعاد دربهای لابی بیشتر به صورت دو لنگه و سه لنگه در بازار موجود هستند و از لحاظ جنس رویه هم به انواع درب لابی فلزی، چوبی و استیل تقسیم بندی می‌شوند. درب ورودی لابی به دلیل نصب در قسمت بیرونی ساختمان علاوه بر مقاومت در برابر ضربه و ورود غیر مجاز باید در برابر رطوبت و تابش نور خورشید نیز مقاوم باشد. اگر از درب با روکش بی کیفیت استفاده نمایید بعد از مدتی روکش تغییر رنگ می‌دهد و ظاهری نامناسب به خود می‌گیرد.

درب لابی فلزی

درب لابی فلزی از محصولات ارزان قیمت در این زمینه می باشد. دلیل قیمت ارزان این محصولات استفاده از روکش فلزی برای تولید درب است. در گذشته دربهای تولید شده با استفاده از روکش فلزی دارای ظاهری بسیار ساده بودند اما این دربها به تدریج از طراحی و ظاهری زیبا بهره‌مند شدند و در میان خریداران از محبوبیت خوبی برخوردار شدند. قیمت ارزان و مقاومت بالا از مهمترین دلایل افزایش فروش این محصولات بوده است.

درب لابی چوبی

اما دربهای چوبی از گذشته دارای محبوبیت بودند و افراد زیادی تمایل به خرید درب مدل چوبی دارند. حتی اگر بودجه آنها برای خرید درب لابی چوبی کافی نباشد، تمایل دارند درب با روکش چوب مصنوعی و یا درب فلزی با طرح چوب خریداری کنند. درب چوبی در دسته محصولات لوکس و گران قیمت بازار قرار دارد. این دربها دارای مدلهای بسیار متنوع بوده و در برخی موارد برای افزایش زیبایی از تاج و دورکوب برای درب استفاده می شود. نصب این قبیل تجهیزات برای درب بیشتر جنبه تزئینی دارد و موجب افزایش قیمت درب نیز خواهد شد.

درب استیل

از دیگر دربهای مورد استفاده برای درب ورودی لابی، درب استیل است. درب استیل گرانترین و لوکس ترین مدل درب ورودی ساختمان است. این دربها دارای مقاومت بسیار بالایی بوده و از محبوب‌ترین مدل این محصولات می‌توان به درب استیل طلایی اشاره نمود. درب استیل در برابر ضربه بسیار مقاوم و یکی از بهترین محصولات تولید شده به عنوان درب ورودی است. تنها عیب این دربها نسبت به سایر محصولات، قیمت بالای آنها می‌باشد. در غیر این صورت دربهای استیل از لحاظ امنیت، مقاومت و زیبایی در رده بالا دربهای ورودی قرار دارند و از انتخاب های اول برای نصب به عنوان در لابی است. از دربهای استیل می‌توان برای کاربردهای دیگر مانند درب مغازه، فروشگاه و درب آپارتمانی نیز استفاده نمود.

بهترین مدل درب لابی کدام است؟

تا کنون با انواع درب ورودی لابی آشنا شدیم. اما اینکه بخواهیم بهترین مدل درب لابی چوبی و فلزی را به شما معرفی کنیم، کاملا به بودجه تخصیص داده شما برای خرید این محصولات بستگی دارد. اما در ادامه قصد داریم مزایا و معایب این دربها را مورد بررسی قرار دهیم:

نوع درب

مزایا

معایب

حدود قیمت (تومان)

درب فلزی لابی

مقاومت و امنیت بالا، قیمت ارزان

ظاهر ساده تر

9,000,000

درب چوبی

ظاهر شیک، امنیت، طرح های متنوع

قیمت گران

16,000,000

درب استیل

ظاهر لوکس و شیک، مقاوم، طول عمر بالا

قیمت گران

25,000,000

توجه نمایید مهمترین دلیل استفاده از دربهای ورودی برای ساختمان ایجاد امنیت است به همین دلیل توصیه می‌شود از مدلهای امن بازار خریداری نمایید و به هیچ عنوان امنیت درب را فدای زیبایی و قیمت ارزان نکنید. برای تولید دربهای اصل و باکیفیت از ساختاری استاندارد استفاده می‌شود و اگر غیر از این باشد درب مورد نظر دارای امنیت لازم نبوده و نمی‌توان به آن عنوان ضد سرقت را اختصاص داد. 

مدلهای جدید درب لابی لوکس و لاکچری

برای خرید درب لابی به کجا مراجعه نماییم؟

دربهای ورودی لابی در دسته محصولات ضد سرقت قرار دارند و از این رو امنیت آن ها و اینکه دارای ساختاری استاندارد باشند بسیار مورد اهمیت است. این دربها در فروشگاه‌های مختلف به فروش می‌رسد اما آیا تمام این محصولات دارای امنیت لازم هستند؟

برای خرید درب اصل و با کیفیت توصیه می‌شود به فروشگاه های معتبر و مراکز فروش درب ضد سرقت که شناخته شده هستند، مراجعه نمایید. از این مراکز می‌توان به اتحاد درب، درب امن و راسان درب اشاره نمود. با مراجعه به این مراکز می‌توانید با خیال راحت اقدام به خرید درب ضد سرقت و انواع درب ورودی لابی نمایید. اما با مراجعه به مراکز فروش نامعتبر ممکن است با پرداخت مبلغی زیاد دربی فیک، قلابی و به دور از هرگونه امنیتی تحویل شما دهند. از این رو توصیه می‌شود محصولات درب ورودی را از فروشگاه‌های معتبر خریداری نمایید و یا با مشخصات و ویژگی‌های این دربها آشنا باشید تا بتوانید درب اصل را از درب قلابی و فیک تشخیص دهید.

برای خرید انواع درب لابی فلزی، چوبی و استیل با شماره 09129315210 تماس بگیرید.

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها