|

راهنمای خرید درب ضد سرقت ارزان قیمت در سال 1401

ابزارهای متعددی برای ایجاد امنیت در منازل وجود دارد. اولین، مهمترین و ارزان ترین تجهیزات برای ایجاد امنیت در ساختمان ها درب ضد سرقت است.

ابزارهای متعددی برای ایجاد امنیت در منازل وجود دارد. اولین، مهمترین و ارزان ترین تجهیزات برای ایجاد امنیت در ساختمان ها درب ضد سرقت است. خرید و نصب یک درب ورودی ضد سرقت می تواند امکان ورود سارقان به منزل شما را تا حد زیادی کاهش دهد. همچنین نصب دزدگیر، دوربین مدار بسته و دیگر امکانات و ابزارهای امنیتی می توانند کمک نمایند تا امنیت و آرامش شما بیشتر حفظ شود. اما در هنگام خرید درب ضد سرقت باید با نکاتی پیرامون این محصول آشنایی داشته باشید تا بتوانید از میان محصولات بسیار متنوعی که در بازار موجود است، بهترین درب ضدسرقت را متناسب با نیاز و بودجه تان خریداری نمایید. 

مرکز خرید و بورس درب ضد سرقت

نکاتی که در هنگام خرید درب ضد سرقت باید به آن ها توجه نمایید.

مدل های مختلفی از درب ضد سرقت در بازار موجود می باشد. همچنین ممکن است در بین محصولات فروشگاه ها درب های فیک و قلابی نیز موجود باشد که با عدم آگاهی و شناخت از مشخصات این محصولات، ممکن است به اشتباه این درب ها را خریداری نمایید. اما غافل از اینکه این درب قلابی در مقابل هزینه ای که برای خرید آن پرداخت نموده اید هیچ امنیت و ارزشی ندارد. اگر میخواهید این مشکل برایتان پیش نیاید و دربی که خریداری میکنید امن و استاندارد باشد اولین و مهمترین توصیه ای که به خریداران این محصولات داریم، خرید درب ضد سرقت از یک فروشگاه معتبر و نام آشنا می باشد. راسان درب و درب امن دو فروشگاه معتبر در زمینه فروش محصولات درب ساختمانی در ایران هستند. محصولات موجود در این دو مرکز فروش درب ضد سرقت همگی با توجه به استانداردهای مشخص شده تولید و دارای بالاترین سطح کیفی هستند. همچنین شما می توانید محصولات را با قیمت بسیار مناسب از بورس درب ضد سرقت خریداری نمایید.

از مهم ترین نکاتی که در هنگام خرید درب ورودی ضد سرقت باید رعایت نمایید، میتوان به این موارد اشاره نمود:

  1. خرید درب از یک مرکز فروش معتبر
  2. دربی که خریداری می کنید دارای استراکچر فلزی و آهنی باشد.
  3. دارای عایق صوتی باشد.
  4. امن ترین قفل ضد سرقت از برترین برندهای بر روی درب نصب شده باشد(بهترین برند قفل ضد سرقت از برندهای ترک و ایتالیایی می باشد)
  5. ابعاد درب با محل مورد نصب همخوانی داشته باشد.
  6. درب مورد نظر دارای ظاهری شیک و متناسب با نمای ساختمان شما باشد.

رعایت این موارد به شما کمک می کند تا دربی را خریداری نمایید که هم امنیت و هم زیبایی را برای ساختمان شما فراهم می آورد. هر چند با استفاده از دیگر امکانات مانند نصب قفل هوشمند و یا نصب دزدگیر بر روی در ضد سرقت می توانید این امنیت را افزایش دهید که البته استفاده از این امکانات منجر به افزایش قیمت درب خواهد شد.

قیمت درب ضد سرقت

درب ضد سرقت ارزان

یکی از انواع درب ضدسرقت موجود در بازار، دربهای ارزان قیمت هستند. این درب ها عمدتا در دسته درب های ضد سرقت با رویه فلزی قرار دارند، دارای امنیت و ساختاری مشابه درب های لوکس و لاکچری موجود در بازار هستند (البته اگر از محصولات اصل خریداری نمایید) اما با ظاهری ساده تر. در دربهای ارزان قیمت دیگر خبری از یراق آلات لوکس و گران نیست و همین امر به ارزانتر شدن قیمت درب کمک میکند. مهمترین ویژگی درب ضد سرقت ارزان قیمت رویه فلزی، مقاومت این محصول در قسمت بیرونی ساختمان می باشد. درب ضد سرقت فلزی را میتوانید برای نصب به عنوان درب ورودی ویلایی در مناطق با آب و هوای مرطوب مورد استفاده قرار دهید.

قیمت خرید درب ضد سرقت ارزان در سال 1401

درب ورودی لابی

درب لابی در دسته درب های لوکس ساختمانی قرار دارد. این درب دارای ابعاد بزرگتر نسبت به درب واحد آپارتمانی می باشد و معمولا از درب های دو لنگه و سه لنگه برای نصب به عنوان درب ورودی لابی استفاده می شود. قیمت درب لابی با توجه به ابعاد بزرگتر و مقاومت این دربها نسبت به سایر محصولات بیشتر بوده و می توانید گرانترین مدل های درب ورودی ضدسرقت را در بین این محصولات بیابید.

خرید درب ضد سرقت از مهم ترین اقداماتی است که توصیه می شود برای کاهش احتمال سرقت از منزلتان انجام دهید. هر چند قیمت درب ضد سرقت از دربهای معمولی گرانتر است اما امنیت و زیبایی که برای شما فراهم می آورد، پرداخت این هزینه بیشتر را توجیح میکند. 

 

 

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها