|

هزینه طراحی یک سایت شرکتی چقدر است؟

شخصا مدیریت سایت را برعهده می‌گیرید یا فردی را برای این کار استخدام می‌کنید؟ از مدیریت محتوا یا اصول سئو برای دیدن شدن سایت چه می‌دانید؟

هزینه طراحی یک سایت شرکتی چقدر است؟

شخصا مدیریت سایت را برعهده می‌گیرید یا فردی را برای این کار استخدام می‌کنید؟ از مدیریت محتوا یا اصول سئو برای دیدن شدن سایت چه می‌دانید؟ حجم اطلاعات بارگذاری شده در سایت شما چقدر است؟ سرور انتخاب کرده‌اید؟ اگر با این مفاهیم بیگانه هستید، برای طراحی سایت و مدیریت آن به کم نیاز دارید.

عوامل بسیاری مانند نوع وبسایت، روش طراحی وبسایت و مدیریت آن روی هزینه طراحی سایت یک شرکت تاثیرگذار خواهد بود.

گران ترین اجزا ساخت یک وب سایت کدامند؟

•        انتخاب نام دامنه و میزبان وب

•        انتخاب سازنده وب سایت

•        استخدام فردی متخصص برای ایجاد یک طرح یا نوشتن محتوا

•        پرداخت هزینه نگهداری و امنیت و هزینه‌های پیش‌بینی نشده

انواع وب سایت

ابتدا باید نوع وب سایت، اندازه کسب و کار و امکاناتی که می‌خواهید در وب سایت ارائه دهید را تعیین کنید.

وب سایت کسب و کارهای کوچک

اگر یک کسب وکار کوچک دارید احتمالا اطلاعات زیادی برای ارائه در سایت ندارید شما باید هزینه اولیه را بین 2هزار تا 8هزار دلار برآورد کنید.

وب سایت کسب و کار متوسط

برای این مشاغل، وب سایتی با حداکثر 75 صفحه، نیاز به یک سیستم مدیریت محتوا، یک طرح سفارشی و برخی عملکردهای منحصر به فرد دارید. هزینه اولیه برای ساخت این وب سایت 10هزار تا 25هزار دلار است.

وب سایت تجارت الکترونیک

اگر می‌خواهید وب سایتی طراحی کنید که کاربران محصولات را بررسی و خرید کنند باید یک وب سایت تجارت الکترونیکی بسازید. بسته به محصولاتی که می‌خواهید در وب سایت قرار دهید هزینه اولیه بین 5هزار تا 40هزار دلار متغیر است.

 وب سایت کسب و کارهای بزرگ

یک وب سایت در مقیاس بزرگ شامل صدها صفحه، طرح‌ها و تصاویر سفارشی و غیره است که بین 25 هزار تا 40هزار دلار هزینه دارد.

وقتی نوع وب سایت را معلوم کردید سه مسیر اصلی برای ساخت وب سایت دارید.

ساخت سفارشی وب سایت

سخت‌ترین و گرانترین روش ساخت یک وب سایت است. اگر خودتان مهارت لازم را ندارید از یک طراح یا توسعه دهنده وب سایت استفاده کنید.

333

استفاده از نرم افزار ساخت وب سایت

شما با کمک این نرم‌افزارها امکان بهینه‌سازی موتورهای جستجو، تجزیه و تحلیل وپلاگین تجارت الکترونیک را دارید. این پلتفرم‌ها ابزارهای بازاریابی، طراحی وب و مدیریت محتوا را دارند. برای ساخت یک وب سایت مهارت زیادی در کدنویسی و طراحی نیاز ندارند که باعث کاهش هزینه‌ها می‌شود.

کشیدن و رهاکردن سازندگان وب سایت

ساده‌ترین روش ایجاد یک وب سایت، drag and drop  یا کشیدن و رها کردن است. این خدمات ساخت وب به صورت خودکار عمل می‌کند و مشکلاتی که در مسیر طراحی وب سایت با آن مواجه می‌شوید را مدیریت می‌کند. اگر انتخاب زیادی در ویژگی‌های وب سایت خود ندارید این بهترین انتخاب است.

عوامل موثر بر هزینه یک وب سایت

امکاناتی که روی وب سایت قرار می‌دهید بستگی به بودجه شما دارد.عوامل موثر روی هزینه ساخت یک وب سایت عبارتست از:

راه اندازی

راه‌اندازی شامل انتخاب نام دامنه، پشتیبانی وب سایت و رمزگذاری داده است. اگر یک وب سایت تجارت الکترونیک می‌سازید رمزگذاری داده‌های حساس، یک الزام است. تمامی این مراحل روی هزینه نهایی ساخت وب سایت تاثیر می‌گذارند.

طراحی

طراحی شامل ایجاد لوگو و نحوه ارائه اطلاعات و غیره می‌شود.استفاده از یک طراح، امکان سفارشی‌سازی وب سایت را به شما می‌دهد که هزینه را بالا می‌برد اما استفاده از طرح آماده هزینه را کاهش می‌دهد.

محتوا

تولید محتوا منحصر به فرد و جذاب برای یک وب سایت بسیار مهم است شما می‌توانید از یک نویسنده برای محتوا خود استفاده کنید که روی هزینه تمام شده تاثیر می‌گذارد. بایدیک سیستم مدیریت محتوا باشد تا متن‌ها، تصاویر، ویدیوها و مقالات را مدیریت کند.

نگهداری

هر وب سایت به یک توسعه دهنده خوب برای تعمیر و نگهداری نیاز دارد که معمولا بین 80 تا 180 دلار در هر ساعت هزینه دارد. نگهداری وب سایت را می‌توانید به همان شرکتی که در ساخت وب سایت به شما کمک کرده بسپارید.

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها