|

​مرکز فروش اسپیس فریم در تهران

سازه اسپیس فریم به دلیل مقرون به صرفه بودن و ظاهر زیبای خود در زمانی کم جای خود را در بین سازه‌های نمایشگاهی محکم کرد، اما برای دسترسی به بهترین سازه می‌بایست یک مرکز فروش اسپیس فریم در تهران اید‌ه‌آل را برای این کار برگزید.

با ظهور سازه اسپیس فریم در بین سازه‌های نمایشگاهی، این محصول طرفداران زیادی در بین کسانی که قصد ساخت غرفه نمایشگاهی، استیج برنامه زنده و ... را دارند پیدا کرده است؛  سازه اسپیس فریم به دلیل مقرون به صرفه بودن و ظاهر زیبای خود در زمانی کم جای خود را در بین سازه‌های نمایشگاهی محکم کرد، اما برای دسترسی به بهترین سازه می‌بایست یک مرکز فروش اسپیس فریم در تهران اید‌ه‌آل  را برای این کار برگزید.

مرکز فروش اسپیس فریم در تهران

پیام اسپیس، بزرگترین مرکز فروش اسپیس فریم در تهران

گروه تولیدی پیام اسپیس فعالیت خود را از سال 1388 آغاز کرده است و با گرده‌ هم آوری تیمی حرفه‌ای، کاربلد و با تجربه و همین‌طور کارگاهی تخصصی و مجهز توانسته مجموعه قدرتمند خود را در سال ۱۳۹۰ کامل کند و با بهترین کیفیت ممکن اقدام به اجاره و فروش اسپیس فریم کند؛‌ به همین دلیل است که بسیاری از افراد پیام اسپیس را بزرگترین مرکز فروش اسپیس فریم در تهران می‌دانند.

این مجموعه با بهره‌گیری از کادر مجرب خود در این مدت اقدام به ساخت هزاران متر اسپیس فریم کرده و صدها متر فضای نمایشگاهی را احداث کرده است؛ هم اکنون گروه تولیدی پیام با تیمی حرفه‌ای و امکانات مجهز آماده خدمت‌رسانی به شما عزیزان می‌باشد.

از مشتریان گروه تولیدی پیام اسپیس می‌توان به:

  • سازمانزیباسازیشهرتهران
  • موسسه فرهنگی هنری امامرضا علیه‌ السلام
  • سازمان منطقه آزاد کیش
  • سازمان صدا و سیما
  • سازمان اوقاف و امور خیریه
  • شهرداری شهرستان فردوس
  • فرودگاه مهرآباد

و بسیاری از سازمان‌ها و ارگان‌هایی که همکاران و شرکت‌های تبلیغاتی واسطه اجرا بوده‌اند؛ اشاره کرد.

جهت ارتباط با گروه پیام اسپیس میتوانید با شماره‌ی زیر تماس بگیرید و یا به سایت www.spacekar.com مراجعه کنید.

تلفن : 6-88475595

تلفکس: 77688414

payam.baner[at]yahoo.com

معیارهای یک مرکز فروش اسپیس فریم اید‌ه‌آل

اسپیس فریم سازه‌ای شبیه به داربست می‌باشد که در اندازه‌ها و سایزهای مختلف در دسترس عموم می‌باشد؛ اسپیس فریم تهران به طور کل از قطعات مختلف تشکیل شده است که این قطعات با وسیله‌ی بست اسپیسی به هم متصل شده‌اند، این سازه به دلیل نصب بسیار آسان، جابه‌جایی راحت، ظاهری شکیل و مهم‌تر از همه قیمت به صرفه و مناسب و ... بسیار مورد توجه عموم قرار گرفته است.

اسپیس فریم تهران

همان‌طور که پیش‌تر اشاره کردیم شما عزیزان برای تهیه سازه اسپیس فریم می‌بایست از یک مرکز فروش ایده‌آل استفاده کنید؛ اما چگونه؟

معیارهای متفاوتی برای انتخای یک مرکز فروش ایده‌آل وجود دارد که شما عزیزان می‌توانید با تکیه به این معیارها اقدام به نهایی کردن تصمیم خود کنید.

در ادامه قصد داریم به شما عزیزان 4 مورد از مهم‌ترین معیارها برای اجاره اسپیس فریم معرفی کنیم تا شما عزیزان در روند خرید اسپیس فریم نمایشگاهی دچار مشکل نشوید؛ با ما همراه باشید.

  • قیمت اسپیس فریم، مهم‌ترین ملاک یک مرکز ایده‌آل

اولین معیاری که در روند خرید و اجاره اسپیس فریم می‌بایست آن را در نظر داشته باشید قیمت آن می‌باشد.

گرچه قیمت اسپیس فریم نمایشگاهی بسیار ایده‌آل و مقرون به صرفه می‌باشد اما شما می‌بایست این نکته در را در نظر داشته باشید که بسیاری از افراد سودجو از هر فرصتی برای رسیدن به اهداف شوم. خود استفاده می‌کنند و شما را مجبور به پرداخت هزینه‌ای بیش از حد معمول می‌کنند.

از این رو اگر قصد خرید دارید می‌بایست یک مرکز فروش اسپیس فریم در تهران که از رزومه و سابقه خوبی برخوردار است اقدام به اجاره و یا خرید کنید.

رعایت کردن این معیار چندان کار سختی نیست کافی است شما در مرحله‌ی اول یک مرکز فروش اسپیس فریم معتبر را انتخاب کنید و با تطابق دادن قیمت آن با دیگر مرکزها متوجه صحت قیمت آن مجموعه شوید، همچنین اسپیس فریم در زمینه‌های متفاوتی مانند همایش‌ها، تالار های عروسی و ... مورد استفاده می گیرد که این موضوع تا حد زیادی می‌تواند در قیمت اسپیس فریم تأثیرگذار باشد، از این رو شما می‌بایست در روند خرید و اجاره اسپیس فریم برای جشن، تالار عروسی و... این معیار هم در نظر داشته باشید.

  • شرایط اجاره اسپیس فریم را جدی بگیرید

اگر قصد خرید ندارید می‌خواهید اقدام به اجاره اسپیس فریم نمایشگاهی کنید می‌بایست این نکته را در نظر داشته باشید که یک انتخاب اشتباه ممکن است اهداف شما را به طور جدی زیر سوال ببرد.

از آن‌جایی که مرکزهای فروش اسپیس فریم در تهران اقدام به اجاره‌ی این محصول جذاب و شیک می‌کنند، ممکن است هنگام برطرف کردن نیازتان با مشکلاتی مواجه شوید که مقصر اصلی شما نباشید و تنها قصد سوءاستفاده از شما را داشته باشند.

از این رو بسیار مهم است که شما عزیزان از منبعی اقدام به خرید اسپیس فریم نمایشگاهی کنید که خیال شما از هر جهت راحت باشد.

  • در کیفیت اسپیس فریم حساسیت زیادی به خرج دهید

یک معیاری که تفاوتی ندارد که شما عزیزان قصد اجاره یا خرید اسپیس فریم را دارید و در هر صورت می‌بایست آن را جدی بگیرید؛‌ کیفیت محصولی که مورد استفاده قرار می‌دهید می‌باشد،‌ از این رو بهتر است قبل از هر کاری از کیفیت محصولات مرکز فروش اسپیس فریم مدنظر خود اطمینان حاصل کنید و بعد از آن اقدام به نهایی کردن تصمیم خود کنید.

  • ایمنی در هر کاری حرف اول را می‌زند

همان‌طور که می‌دانید هیچ معیاری مهم‌تر و با ارزش‌تر از سلامتی و تن سالم نیست،‌ از این رو شما می‌بایست در هرکاری اولویت اول خود را ایمنی بگذارید و به هیج عنوان در انتخاب آن به بهترین شکل ممکن تعمل نکنید.

قیمت اسپیس فریم

گروه پیام اسپیس با بهره‌گیری از بهترین متریال و بهترین مهندسان محصولاتی را تولید می‌کند که از هرجهتی سلامتی و ایمنی شما را تضمین می‌کند، به همین دلیل است که ما در این مطلب به شما عزیزان گروه پیام اسپیس را به عنوان بزرگترین مرکز فروش اسپیس فریم در تهران معرفی کردیم.

سخن آخر

در این مطلب قصد داشتیم به شما عزیزان بزرگترین و بهترین مرکز اسپیس فریم در تهران را معرفی کنیم و همچنین به شما عزیزان نکاتی را شرح دهیم که با رعایت آن‌ها می‌توانید در کمترین زمان ممکن بهترین مرکز را انتخاب کنید.

اگر شما عزیزان قصد خرید، اجاره و استعلام قیمت اسپیس فریم نمایشگاهی را دارید به راحتی می‌توانید به مراجعه به سایت پیام اسپیس اقدام به تهیه آن کنید و از محصولی که با بهترین کیفیت و ایده‌آل‌ترین قیمت تهیه کرده‌اید نهایت لذت را ببرید.

 

 

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها