|

مقایسه اسپیس فریم با سازه های مشابه آن مانند داربست

در دنیای پرمشغله‌ی امروز، استفاده از انواع متفاوت سازه‌ های موقت مانند اسپیس ها و داربست‌ ها بسیار کاربردی می‌باشد.

مقایسه اسپیس فریم با سازه های مشابه آن مانند داربست

در دنیای پرمشغله‌ی امروز، استفاده از انواع متفاوت سازه‌ های موقت مانند اسپیس ها و داربست‌ ها بسیار کاربردی می‌باشد. با توجه به نصب سریع و آسان و همچنین دوام استحکام این نوع سازه‌ های موقت، می‌توان از آن ‌ها در زمینه ‌های گوناگون و متنوعی بهره برد. اگر شما نیز به استفاده از انواع متفاوت سازه های موقت نیاز دارید اما نمی‌دانید باید از کدام نوع این محصولات بهره‌ ببرید، به شما پیشنهاد می‌کنیم ما را تا انتهای محتوا همراهی کنید. ما در ادامه برای شما به‌ طور کامل در رابطه با تفاوت اسپیس فریم نمایشگاهی، قاب بنری، گلخانه‌ای و ... با داربست صحبت خواهیم کرد. 

 

بررسی تفاوت‌ های اسپیس با داربست 

1.زیبایی 

فاکتور اولی که می‌تواند در زمینه تفاوت این دو نوع سازه موقت قرار بگیرد، زیبایی می‌باشد. همان ‌طور که همه شما می‌دانید اسپیس ‌ها زیبایی بسیار زیبایی منحصر به‌ فردی نسبت‌ به داربست‌ ها دارند. شما هیچ‌ گاه نمی‌توانید زیبایی این نوع سازه ‌های موقت را با داربست‌ ها مقایسه کنید. داربست ‌ها از چند لوله ضخیم و تکی طراحی شده‌اند، اما اسپیس فریم از چهار لوله تشکیل‌ شده که با بخش‌بندی های متفاوتی به یکدیگر محکم و متصل شده‌اند. همین موضوع باعث شده تا این نوع سازه‌ های موقت زیبایی منحصر به‌ فردی داشته باشند. علاوه‌ بر این موضوع، تفاوت رنگ میان این نوع محصولات نیز باعث شده تا زیبایی یکی از آن‌ ها بیشتر باشد. 

2.هزینه اجاره 

مورد دیگر که می‌تواند در دسته تفاوت‌ های میان این دو نوع سازه موقت قرار بگیرد، قیمت نسبتاً گران‌تر اسپیس در مقایسه با داربست می‌باشد. به دلیل زیبایی این محصولات، منطقی است که شما برای اجاره یا خرید آن‌ ها نیاز داشته باشید تا هزینه بیشتری در مقایسه با استفاده از داربست‌ ها بپردازید. این اختلاف هزینه در مقایسه با ویژگی‌ های شگفت ‌انگیز اسپیس، کاملا قابل ‌چشم‌ پوشی است.

3.تفاوت وزن 

وزن اسپیس فریم‌ ها در مقابله با داربست ‌ها بسیار پایین می‌باشد. وزن پایین باعث می‌شود تا روند حمل‌ و نقل و نصب، بازکردن و به‌ طور کلی استفاده از این محصول، راحت‌تر شود. لوله‌ های داربست به دلیل این‌ که وزن نسبتاً سنگینی دارند، ممکن است هنگام نصب با باز کردن مشکلات زیادی را به وجود بیاورند.

4.استحکام اصولی 

درست است که داربست‌ ها در دید اول به واسطه وزن بالایشان استحکام بیشتری دارند؛ اما اسپیس فریم به واسطه قوانین فیزیک و طراحی منحصر به ‌فرد، از استحکام بسیار خوبی برخوردار است. تجربه ثابت کرده که اگر اسپیس فریم با اتصالات مناسبی محکم شود و به‌ صورت درست و اصولی سر جای خودش قرار بگیرد، می‌تواند در برابر عوامل شدید آب ‌و هوایی و حتی ضربه به ‌طور کامل مقاومت خودش را حفظ کند‌. اگر به ‌دنبال یک سازه سبک و در عین‌ حال مستحکم هستید، قاعدتاً انتخاب این نوع سازه‌ی موقت برای شما مقرون‌ به‌ صرفه‌تر و متناسب‌تر خواهد بود.

 

بررسی تفاوت‌ های اسپیس با داربست

 

خرید و اجاره اسپیس فریم 

 حال که برای شما در رابطه با تفاوت دو مورد از انواع پرطرف‌دار سازه‌ های موقت صحبت کردیم، شاید شما نیز تصمیم خود را مبنی ‌بر خرید یا اجاره اسپیس فریم نهایی کرده باشید. خوشبختانه خدمات ‌دهندگان زیادی وجود دارند که می‌توانند در زمینه اجاره و فروش سازه موقت به شما کمک کنند. اگر به‌ دنبال اجاره این سازه موقت در شهر شهر های تهران و کرج هستید، می‌توانید با مراجعه به سایت اسپیس سازان ایران محصول مورد نیاز خود را انتخاب کنید. برای خرید از سایت اسپیس سازان ایران شما هیچ‌ گونه محدودیتی ندارید و می‌توانید با ثبت سفارش، محصول مورد نیاز خود را از هر جای ایران تحویل بگیرید و از آن استفاده کنید.

 

اسپیس سازان ایران به‌ عنوان یک مرکز خرید و فروش اسپیس فریم معتبر شناخته می‌شود. این مجموعه می‌تواند تمامی محصولات مورد نیاز شما را با بالاترین کیفیت و دقیق‌ترین اندازه ‌ها طراحی و تولید کند. اگر شما به ‌دنبال خرید محصولات با کیفیت هستید و میخواهید از به وجود آمدن هرگونه اشتباه و خطا جلوگیری کنید، مطمئن باشید که می‌توانید با استفاده از خدمات این سایت، به هدفتان برسید و از یک محصول بسیار با کیفیت بهره ببرید. با توجه به منعطف بودن این نوع سازه موقت، شما می‌توانید در آینده آن را در زمینه ‌های متنوع دیگری نیز بهره ببرید.

 منبع: www.spacesazaniran.com

 

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها