|

مزایای گاز R32

تجهیزات برودتی با گاز R32 و کمک به محیط زیست

گاز R32 از گاز های نسل جدید می باشد و در دسته HFC ها قرار می گیرد این گاز از مزایای و ویژگی های قابل توجهی برخوردار می باشد همچنین این گاز نسبت به دیگر گازهای فریون اثرات زیست محیطی کمتری دارد به همین دلیل پیشنهاد می شود که از تجهیزات برودتی استفاده نمایید که از این گاز در ساختار آنها استفاده شده است.

گاز R32 از گاز های نسل جدید می باشد و در دسته HFC قرار می گیرد این گاز از مزایای و ویژگی های قابل توجهی برخوردار می باشد همچنین این گاز نسبت به سایر گازهای فریونی اثرات زیست محیطی کمتری دارد  به همین دلیل پیشنهاد می شود که از تجهیزات برودتی استفاده نمایید که از این گاز در ساختار آنها استفاده شده است.

در ادامه توضیحات کاملی در زمینه این گاز به شما ارائه می نماییم تا با ویژگی ها و کاربرد این گاز آشنا شوید.

گاز R32

همانطور که گفتیم این گاز نسبت به دیگر مبردها اثرات زیست محیطی کمتری دارد و از گرمایش سریع کره زمین جلوگیری می نماید و همچنین اثر تخریبی بر روی لایه اوزون ندارد و پس از تصویب قانون عدم استفاده از مبردها با ضریب زمین گرمایی بالا و گاز هایی که باعث تخریب لایه اوزون می شوند این گاز به یکی از پر کاربردترین گاز ها صنعت برودت تبدیل شد.

این گاز به صورت غیر مستقیم نیز به محیط زیست کمک می کند به این صورت که تجهیزات برودتی که با استفاده از این گاز کار می کنند حدود 10 درصد مصرف انرژی کمتری دارند به این معنی که گاز R32 راندمان بالاتری نسبت به دیگر مبردها دارد به همین دلیل استفاده از این گاز از جهت های مختلف باعث کاهش آلودگی هوا و جلوگیری از افزایش دمای زمین می شود.

شما می توانید برای خرید این گاز و استعلام بهترین قیمت آن به صفحه قیمت گاز R32 مراجعه نمایید.

کاربرد گاز R32

از گاز R32 معمولا در ساخت تجهیزات تهویه مطبوع مورد استفاده قرار میگیرد و چیلرها و کولرهای گازی نسل جدید با استفاده از این گاز کار می کنند. پس بهتر است برای خرید تجهیزات تهویه مطبوع خود به گاز استفاده شده در آن دقت نمایید و از محصولاتی استفاده نمایید که مجهز به این مبرد محیط زیست دوست باشد.

همچنین این گاز عملکرد و خواص شیمیایی مشابهی به گاز R410A دارد به همین دلیل می توان در تجهیزاتی که از این گاز استفاده می شود با نظر متخصصین و بررسی های دقیق گاز R32 را جایگزین نمود.

قیمت گاز R32

تولید کنندگان گاز R32

این گاز توسط کارخانه های مختلفی در سراسر جهان تولید می شود که هر کدام از کیفیت و خلوص متفاوتی برخوردار می باشد و در ادامه قصد داریم که شما را با دو کمپانی معروف تولید کننده این گاز آشنا نماییم که کیفیت گاز R32 آن ها بسیار بالا می باشد.

ویژگی های گاز R32

این گاز دارای نقطه جوش 51.7- درجه سانتی گراد می باشد و نقطه اشباع آن در 4 درجه سانتی گراد 818 کیلو پاسکال و نقطه اشباع آن در 40 درجه سانتی گراد 2380 کیلو پاسکال می باشد. گاز R32 ضریب زمین گرمایی بسیار پایینی برابر با 675 دارد که در مقایسه با گاز مشابه خود R410A که ضریب زمین گرمایی 2088 دارد بسیار کمتر می باشد همچنین ODP این گاز صفر می باشد به این معنی که اثر تخریبی بر روی لایه اوزون ندارد.

این گاز تا حدودی قابل اشتعال می باشد به همین دلیل باید در تجهیزاتی که استاندارد لازم را دارند استفاده شود تا ایجاد حادثه و خطر نکند.

گاز R32 دایکن

کمپانی دایکن اولین کارخانه تولید کننده گاز R32 می باشد و گواهی ثبت اختراع این گاز متعلق به شرکت دایکن می باشد به همین دلیل دیگر کارخانجات برای تولید این گاز باید مجوز تولید این گاز را از کمپانی دایکن اخذ نمایند. کمپانی دایکن ژاپن برای کاهش اثرات زیست محیطی گازهای مبرد این گاز را تولید نمود و در تمامی تجهیزات برودتی خود استفاده نمود.

این گاز در ژاپن به سرعت جایگزین دیگر گاز های شد و استفاده از آن افزایش یافت و کمپانی دایکن به یکی از بزرگترین تولید کنندگان این گاز تبدیل شد.

گاز R32 کولیب

گاز R32 کولیب نیز کیفیت بسیار بالایی دارد این کمپانی چینی تولید کننده طیف گسترده از گازهای مبرد می باشد و تمامی گازهای تولیدی این کمپانی از خلوص بالایی برخوردار می باشد و استفاده از آنها باعث افزایش راندمان سیستم برودتی شما می شود و در بین دیگر برندهای تولید کننده گاز مبرد در چین از اعتبار بیشتری برخوردار می باشد.

جهت کسب اطلاعات بیشتر در زمینه گاز R32 به شما پیشنهاد می کنیم که به صفحه محصول گاز R32 مراجعه نمایید.

مزایای گاز R32

قیمت گاز R32

قیمت گاز R32 در ایران در مقایسه با گاز های نسل قدیم تفاوت زیادی ندارد هرچند که گازهای نسل جدید نسبت به مدل های قدیمی بسیار گران تر می باشند اما این گاز قیمت بسیار مناسبی دارد به همین دلیل استفاده از تجهیزات برودتی که مجهز به این گاز می باشند هزینه های شما را افزایش نمی دهد.

قیمت این گاز بر اساس برند و ظرفیت کمپسول متفاوت می باشد و شما می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر در زمینه این گاز و استعلام قیمت آن صنایع برودتی نوری را در گوگل جستجو نمایید و برای خرید آن اقدام نمایید.

 

 


 

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها